نقدی بر مبانی ارزش شناسی برنامه فبک به عنوان رویکردی نوین در جهت تحول نظام آموزش با ابتناء بر سند تحول بنیادین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقدی بر مبانی ارزش شناسی برنامه فبک به عنوان رویکردی نوین در جهت تحول نظام آموزش با ابتناء بر سند تحول بنیادین دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقدی بر مبانی ارزش شناسی برنامه فبک به عنوان رویکردی نوین در جهت تحول نظام آموزش با ابتناء بر سند تحول بنیادین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقدی بر مبانی ارزش شناسی برنامه فبک به عنوان رویکردی نوین در جهت تحول نظام آموزش با ابتناء بر سند تحول بنیادین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقدی بر مبانی ارزش شناسی برنامه فبک به عنوان رویکردی نوین در جهت تحول نظام آموزش با ابتناء بر سند تحول بنیادین :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

برنامه آموزش فلسفه برای کودکان از جمله پارادایم های برنامه درسی است که در جهت بازگرداندن تفکر به نظام آموزشی توسط لیپمن تدوین شده و مورد اقبال قرار گرفته است. هر الگوی برنامهدرسی بر مبانی خاصی بنا شده و با توجه به خاستگاه فکری و زمینه های کاربردی خود معنا می یابد. به طوری که الگوهای موجود را نمی توان در بافتی دیگر بی کم و کاست تجویزکرد. لذا قبل از اجرایی نمودن برنامه فبک باید مبانی حاکم بر فبک را از لحاظ تطبیق آن با مبانی فلسفهتعلیم و تربیت اسلامی به طور عمیق مورد مداقه قرار داده و مبانی بومی شده ای را برای آن تدوین نمود. هدف پژوهش حاضر نقد مبانی )ارزش شناسی( برنامه فبک با ابتناء بر سندتحول بنیادینبه عنوان گفتمان حاکم بر آموزش است. این پژوهش از نوع پژوهشهای کیفی است. آن جا که به استخراج مبانی ارزش شناسی برنامه درسی فبک و مقایسه آن با مبانی ارزش شناسانه تعلیم وتربیت اسلامی می پردازیم از روش اسنادی- تحلیلی استفاده شده و در بخشی که به تبیین مبانی ارزش شناسی برنامه فبک جایگزین بر مبنای مبانی ارزش شناسانه فلسفه تعلیم و تربیت اسلامیاقدام نمودیم روش استنتاجی به صورت قیاسی- عملی را به عنوان روش پژوهش برگزیدیم. نتایج به دست آمده حاکی از وجود اختلاف هایی میان مبانی ارزش شناسی برنامه فبک و فلسفه تربیت اسلامی بود که در نهایت بر اساس نقدهای صورت گرفته دو مبنای ارزش شناختی برای برنامه فبک جایگزین به این شرح پیشنهاد شد: ثبات و تغییر ارزش ها، نگاه واقع گرایانه به ارزش ها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.