رابطه بین سبک یاددهی معلم، کیفیت ارتباط در مدرسه وسلامت روانی دانش آموزان استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین سبک یاددهی معلم، کیفیت ارتباط در مدرسه وسلامت روانی دانش آموزان استان آذربایجان غربی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین سبک یاددهی معلم، کیفیت ارتباط در مدرسه وسلامت روانی دانش آموزان استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین سبک یاددهی معلم، کیفیت ارتباط در مدرسه وسلامت روانی دانش آموزان استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین سبک یاددهی معلم، کیفیت ارتباط در مدرسه وسلامت روانی دانش آموزان استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف کلی پژوهش حاضر بررسی روابط بین سبک یاددهی معلم، کیفیت ارتباط در مدرسه و سلامت روانی دانش آموزان بود. روش پژوهشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه استان آذربایجان غربی در سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۱ می باشد که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شده اند.ابزار پژوهش عبارت بودند از: پرسشنامه زمینه یابی سلامت عمومی و پرسشنامه محقق ساخته عوامل درونمدرسه ای. در زمینه تجزیه و تحلیل اطلاعات از رگرسیون و ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان داد که سبک های یاددهی غیرمشارکتیبه طور معناداری قدرت پیش بینی و تاثیرگذاری بر سلامت روانی را داشتند و همبستگی بصورت معکوس بوده است.. اما بین ارتباط اولیای مدرسه )معلم( با دانش آموز با سلامت روانی رابطه معناداری مشاهده نگردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.