ترک مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی شهرستان سروآباد در سال تحصیلی۹۴-۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترک مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی شهرستان سروآباد در سال تحصیلی۹۴-۹۵ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترک مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی شهرستان سروآباد در سال تحصیلی۹۴-۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترک مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی شهرستان سروآباد در سال تحصیلی۹۴-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترک مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی شهرستان سروآباد در سال تحصیلی۹۴-۹۵ :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تحقیق حاضرباهدف مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،درکلاس های مختلط وغیرمختلط پایه پنجم ابتدایی انجام شده است. این تحقیق ازلحاظ روش؛ ازنوع علی – مقایسه ای (میدانی) است وازسوی دیگرچون نتایج حاصل ازآن درآموزش وپرورش کاربرددارد،ازنوع تحقیقات کاربردی است. که درمدارس ابتدایی،شهرستان سروآباددرسال تحصیلی۹۵-۹۴ انجام گرفت.جامعه آماری این تحقیق کلیه ۷۷۳ نفر دانش آموزپایه پنجم ابتدایی بودندکه ازاین تعداد ۳۸۷ نفربه عنوان نمونه به صورت تصادفی(بااستفاده ازجدول مورگان) ازمیان دختران وپسران انتخاب شدند.مقایسه پیشرفت تحصیلی رابااستفاده ازآزمون پیشرفت تحصیلی معلم ساخته۶۰سوالی که ضریب اعتبارآن برابر ۸۴/. بودوروایی آزمون هم موردتاییدچندتن ازاساتیدمجرب قرارگرفت؛انجام دادیم.برای سنجش رابطه بین میزان پیشرفت تحصیلی و نوع مدرسه (مختلط و غیر مختلط) وهمچنین میزان پیشرفت تحصیلی و جنسیت(دختروپسربودن) از آزمون تفاوت میانگین (T – Test) استفاده شده است.ازاولی این نتیجه بدست آمد که بین مدارس مختلط و غیر مختلط(عادی) به لحاظ میزان پیشرفت تحصیلی تفاوت معناداری وجود ندارد.وازدومی هم این نتیجه بدست آمدکه که بین دختر و پسر به لحاظ پیشرفت تحصیلی تفاوت معناداری وجود ندارد.پس درهردوفرضیه؛ فرضیه H0 تایید و فرضیه H1 رد می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.