بررسی رابطه یادگیری مشارکتی با رضایت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه یادگیری مشارکتی با رضایت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر قم دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه یادگیری مشارکتی با رضایت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه یادگیری مشارکتی با رضایت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه یادگیری مشارکتی با رضایت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر قم :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و رضایت از مدرسه دانش آموزان پسر ابتدایی شهر قم است. این پژوهش از نوع مطالعات نیمه آزمایشی بوده و در آن از طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. جامعه آماری شامل کلیه ی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهر قم به تعداد ۱۱۲۷ نفر می باشد. نمونه گیری براساس روش در دسترس که در آن از بین دانش آموزان پسر پایه پنجم مقطع ابتدایی شهر قم مشغول به تحصیل، ۴۰ دانش آموز انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه آزمایش (۲۰ نفر) و کنترل (۲۰ نفر) قرار گرفتند. ابزار این پژوهش دو پرسشنامه محقق ساخته، برای سنجش پیشرفت تحصیلی و سنجش رضایت از مدرسه بود که قبل و بعد از جلسات آموزشی توسط گروه نمونه تکمیل و به کمک نرم افزار spss19مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفت. در مرحله نهایی داده ها ی حاصل با استفاده از آمار توصیفی و آزمون T نمونه مستقل و تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته و نتایج نشان داد: یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و رضایت از مدرسه تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.