بررسی تاثیر تدریس با استفاده از تیاتر عروسکی بر یادگیری مفاهیم دینی کتاب هدیه های آسمانی سال پنجم ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تدریس با استفاده از تیاتر عروسکی بر یادگیری مفاهیم دینی کتاب هدیه های آسمانی سال پنجم ابتدایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تدریس با استفاده از تیاتر عروسکی بر یادگیری مفاهیم دینی کتاب هدیه های آسمانی سال پنجم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تدریس با استفاده از تیاتر عروسکی بر یادگیری مفاهیم دینی کتاب هدیه های آسمانی سال پنجم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تدریس با استفاده از تیاتر عروسکی بر یادگیری مفاهیم دینی کتاب هدیه های آسمانی سال پنجم ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر تدریس با استفاده از تیاتر عروسکی بر یادگیری مفاهیم دینی کتاب هدیه های آسمانی سال پنجم ابتدایی ، بوده است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و به لحاظ کنترل محقق بر متغیر ها، نیمه آزمایشی بود. روش پژوهش پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه ی آماری را کلیه ی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر ارومیه به تعداد ۶۴۶۸ نفر تشکیل می داد که از بین آنها نمونه ای با حجم ۳۰ نفر به شیوه نمونه گیری در دسترس انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند. بعد از اعمال متغیر مستقل ( تدریس به روش تیاتر عروسکی) روی دانش آموزان گروه آزمایش، داده های لازم به وسیله ی آزمون پیشرفت تحصیلی درس هدیه های آسمانی ( پایایی آن با روش باز آزمایی ۸۳/۰ با سطح معنا داری ۰۰۱/۰ محاسبه شد و روایی آن به روش محتوایی مورد تایید قرار گرفت) و جمع آوری و در دو سطح توصیفی( فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار) و استنباطی(کولموگروف- اسمیرنوف، تحلیل کوواریانس نا پارامتریک)، تحلیل شدند. نتایج پژوهش نشان داد که بین میانگین نمرات پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس هدیه های آسمانی ، گروه های آزمایش و کنترل در سطح خطای ۰۵/۰ تفاوت معنی دار وجود دارد و این تفاوت به نفع دانش آموزان آموزش دیده به شیوه ی تیاتر عروسکی است. نتیجه نهایی این که تدریس به روش تیاتر عروسکی بر پیشرفت تحصیلی و خلاثیت دانش آموزان سال سوم ابتدایی تاثیر مثبت و معنی دار دارد و باید در مدارس ابتدایی با توجه به ویژگی های سنی دانش آموزان بیشتر به آن پرداخته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.