ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشگاه پیام نور: تاثیر برنامه درسی موجود بر چگونگی یادگیری دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشگاه پیام نور: تاثیر برنامه درسی موجود بر چگونگی یادگیری دانشجویان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشگاه پیام نور: تاثیر برنامه درسی موجود بر چگونگی یادگیری دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشگاه پیام نور: تاثیر برنامه درسی موجود بر چگونگی یادگیری دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشگاه پیام نور: تاثیر برنامه درسی موجود بر چگونگی یادگیری دانشجویان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مهمترین هدف تعلیم و تربیت در آموزش عالی مجهز ساختن دانشجویان به مهارتها، گرایش ها، نگرشها و دانش مقتضی به منظور موفقیت در عصر دانش محور کنونی است ۱. از اینرو تدریس باکیفیت در دانشگاه به عنوان یک ضرورت بنیادین خود نمایی می کند. دانشگاه پیام نور در زمره موسسات آموزش عالی است که شرایط ادامه تحصیل بسیاری از افراد را فراهم آورده است. آنچهموقعیت مسیله ای پژوهش حاضر را تشکیل می دهد عدم تناسب برنامه های درسی دانشگاه پیام نور با ملزومات و معیارهای تدریس باکیفیت است. به عبارتی دیگر طراحی برنامه های درسی در دانشگاه پیام نور، زمینه ساز اتخاذ رویکردهای آموزشی متناسب با یک سیستم آموزش عالی اثربخش نیست. در پژوهش حاضر، برنامه درسی دانشگاه پیام نور با استفاده از مدل خبرگی و نقادی تربیتی مورد ارزیابی قرار گرفته است. پژوهشگر نشان داده است فرهنگ یادگیری در دانشگاه پیام نور زمینه ساز یادگیری اثربخش در دانشجویان نیست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.