دگردیسی تصویر شهر در قرن بیست و یکم: برندسازی یک متاپل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دگردیسی تصویر شهر در قرن بیست و یکم: برندسازی یک متاپل دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دگردیسی تصویر شهر در قرن بیست و یکم: برندسازی یک متاپل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دگردیسی تصویر شهر در قرن بیست و یکم: برندسازی یک متاپل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دگردیسی تصویر شهر در قرن بیست و یکم: برندسازی یک متاپل :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در طول ادوار تاریخی گوناگون و با دگرگونی های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی، شهرها نیز دچار دگرگون ی و دگردیس ی شده اند. از اواخر قرن بیستم و با شروع قرن بیست و یکم با دگرگونی فناوری ارتباطی و نیز جهانی شدن سیاسی و اقتصاد ی، شهرها وارد مرحله ای جدید از حیات خود شده اند که آشر از آن با عنوان متاپل یاد می کند. برند شهری مفهومی است که در طی همین دوره به منظور ایجاد تمایز و تقویت هویت سکونتگاه های شهری در برابر دگرگونی های اخیر مطرح شده است. لذا با توجه به این دگرگونی ها، ضروری است تا شکل دهی به مولفه های هویتی اجتماعی، اقتصادی، جغرافیایی، سیاسی و مدیریتی و کالبدی شهرها برا ی ایجاد و تقویت برند شهرها در دستور کار شهرسازان و مدیران شهری قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.