ارزیابی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر روی همسویی سازمان با نیازهای متغیر کاری برای پاسخگویی به فرصت های بازار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر روی همسویی سازمان با نیازهای متغیر کاری برای پاسخگویی به فرصت های بازار دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر روی همسویی سازمان با نیازهای متغیر کاری برای پاسخگویی به فرصت های بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر روی همسویی سازمان با نیازهای متغیر کاری برای پاسخگویی به فرصت های بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر روی همسویی سازمان با نیازهای متغیر کاری برای پاسخگویی به فرصت های بازار :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی و ارزیابی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر روی همسویی سازمان با نیازهای متغیر کاری برای پاسخگویی به فرصت های بازار در یک الگوی منسجم و بررسی تجربی مبنای نظری آن است. روش انجام تحقیق مذکور بر مبنای هدف تحقیق از نوع کاربردی می باشد. در این پژوهش از ابزار پرسشنامه جهت جمع آوری اطلاعات استفاده شده است و پایایی پرسشنامه های مذکور از طریق آلفای کرونباخ محاسبه گردیده و برای بررسی روایی پرسشنامه ها از آزمون KMO و کرویت بارتلت استفاده شده است و پرسشنامه های مورد استفاده عبارتاند از پرسشنامه منابع انسانی با پایایی ۰/۸۳ و تعداد ۲۰ سوال ، پرسشنامه چابکی سازمانی با پایایی ۰/۸۴ و تعداد ۱۶ سوال ، پرسشنامه مزیت رقابتی با پایایی ۰/۹۳ و تعداد ۲۴ سوال می باشد. همچنین برای بررسی طبیعی بودن توزیع داده ها از آزمون K-S استفاده پس از آن پس از مشخص شدن نرمال بودن جامعه به صورت پارامتریک فرضیه ها مورد بررسی قرار گرفت و برای آزمون فرضیه های پژوهش از آزمون t برای گروه های مستقل و برای بررسی فرضیه اول و ششم از آزمون رتبه بندی استفاده شده است. ضمنا جامعه آماری مورد استفاده در این تحقیق شامل ۱۳۰ نفر از کارکنان فروشگاه های زنجیره ای شهروند در شهر تهران می باشد که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه ۹۶ نفر محاسبه گردید. طبق نتایج حاصل از پژوهش بین اقدامات مدیریت منابع انسانی و کسب مزیت رقابتی رابطه مثبت وجود دارد، بین انتخاب و استخدام و کسب مزیت رقابتی رابطه مثبت وجود ندارد، بین آموزش و توسعه و کسب مزیت رقابتی رابطه مثبت وجود دارد، بین ارزیابی عملکرد و کسب مزیت رقابتی رابطه مثبت وجود ندارد، بین جبران خدمت و کسب مزیت رقابتی رابطه مثبت وجود دارد، بین چابکی سازمانی و کسب مزیت رقابتی رابطه مثبت وجود دارد، بین پاسخگویی و کسب مزیت رقابتی رابطه مثبت وجود دارد، بین شایستگی و کسب مزیت رقابتی رابطه مثبت وجود دارد، بین انعطاف پذیری و کسب مزیت رقابتی رابطه مثبت وجود ندارد، بین سرعت و کسب مزیت رقابتی رابطه مثبت وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.