مدل سازی تاثیرلایه پودرلاستیک در ترک های TDC روسازی های انعطاف پذیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل سازی تاثیرلایه پودرلاستیک در ترک های TDC روسازی های انعطاف پذیر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل سازی تاثیرلایه پودرلاستیک در ترک های TDC روسازی های انعطاف پذیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی تاثیرلایه پودرلاستیک در ترک های TDC روسازی های انعطاف پذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل سازی تاثیرلایه پودرلاستیک در ترک های TDC روسازی های انعطاف پذیر :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

ازمهمترین عوامل نارضایتی رانندگان واستفاده کنندگان مسیر ها برور ترک وخرابی آسفالت درسطح راه ها وجاده ها میباشد.یکی ازمهمترین وظایف مهندسان وطراحان راه ها، شناخت عوامل ایجاد وجلوگیری از گسترش ترک ها واضمحلالروسازی می باشد. ترک های TDC ازجمله خرابی هایی هستند که عموما دراثر افزایش بار ترافیک در سطح جاده ها درروسازی های ضخیم بوجود آمده واز سطح لایه آسفالتی شروع وبه سمت عمق لایه گسترش پیدا می کنند. .باپیشرفت علم ودانش ولزومبهینه سازی و استفاده از مصالح مدرن مهندسی جدید با هدف افزایش طول عمروخدمت دهی مسیر ، اصلاح آسفالت در دهههای اخیر رایج شده است .لایه های پودرلاستیک، لایه هایی هستند که ازاختلاط قیر،دانه های ریزشده لاستیک ومصالح سنگیتشکیل شده وبه عنوان لایه جاذب تنش درروسازی راه بکاربرده می شوند .دراین تحقیق مزایای استفاده از لایه پودرلاستیکبه عنوان لایه جاذب تنش درمدل های دارای ترک بالابه پایین بامدل سازی کامپیوتر ی ومقایسه تنش قایم وتغییر مکان قایم(خیز) درمقایسه با مدل های بدون لایه جاذب تنش موردتحلیل قرارگرفته است ونتایج حاصله مبین افزایش چشمگیرظرفیتتنش کششی وکاهش خیز درلایه ها می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.