سیستم اطلاعات مدیریت و تاثیر آن بر رضایتمندی ارباب رجوع (مشتری) مطالعه موردی: ادارات ثبت احوال غرب گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سیستم اطلاعات مدیریت و تاثیر آن بر رضایتمندی ارباب رجوع (مشتری) مطالعه موردی: ادارات ثبت احوال غرب گیلان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سیستم اطلاعات مدیریت و تاثیر آن بر رضایتمندی ارباب رجوع (مشتری) مطالعه موردی: ادارات ثبت احوال غرب گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سیستم اطلاعات مدیریت و تاثیر آن بر رضایتمندی ارباب رجوع (مشتری) مطالعه موردی: ادارات ثبت احوال غرب گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سیستم اطلاعات مدیریت و تاثیر آن بر رضایتمندی ارباب رجوع (مشتری) مطالعه موردی: ادارات ثبت احوال غرب گیلان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعات مدیریت، به امری اجتناب ناپذیر در سازمان ها مبدل شده است. زیرا اینسیستم ها، اطلاعات لازم را برای آگاهی مدیران سطوح مختلف سازمان و اتخاذ تصمیمات مناسب برای رهبری و کنترلفراهم می آورد. سازمان ثبت احوال نیز به منزله سازمانی مستقل و حاکمیتی، تابع اصول مدیریت است. وجود یک سیستماطلاعات مدیریت در سازمان می تواند تاثیر بسیار مثبتی در تصمیم گیری های مدیریتی داشته باشد. هدف پژوهش حاضربررسی تاثیر سیستم اطلاعات مدیریت بر رضایت اربابرجوع در ادارات ثبت احوال غرب استان گیلان می باشد. روشپژوهش توصیفی از نوع پیمایشی بوده و جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران و کارکنان ثبت احوال غرب استانگیلان و نیز اربابان رجوع این ادارات است. جهت تعیین حجم افراد نمونه به جدول مورگان استناد شد و تعداد ۶۰ نفرکارمند و ۲۰۰ نفر اربابرجوع با روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب و بررسی شدند. جهت بررسیمولفه های مربوط به متغیرهای مورد مطالعه از نظر اساتید و برای بررسی پایایی پرسشنامه ها از آلفای کرانباخ استفادهشد. برای آزمون فرضیه های پژوهش نیز از آزمون تی تک نمونه ایی، تحلیل واریانس، همبستگی پیرسون و رگرسیونچندگانه استفاده شد. نتایج به دست آمده نشان داد که سیستم اطلاعات مدیریت بر رضایتمندی ارباب رجوع (مشتری)تاثیر مثبت و معنی داری داشته، همچنین تمامی ابعاد سیستم اطلاعات مدیریت و رضایت اربابان رجوع در سازمان ثبتاحوال در سطحی بالاتر از میانگین بودند، در نهایت نتایج به بحث و بررسی گذاشته شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.