تحلیل اجزای محدود روکش فوق نازک بتنی اجراشده بر روی لایه آسفالتی (Ultra-thin Whitetopping)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل اجزای محدود روکش فوق نازک بتنی اجراشده بر روی لایه آسفالتی (Ultra-thin Whitetopping) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل اجزای محدود روکش فوق نازک بتنی اجراشده بر روی لایه آسفالتی (Ultra-thin Whitetopping)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اجزای محدود روکش فوق نازک بتنی اجراشده بر روی لایه آسفالتی (Ultra-thin Whitetopping)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل اجزای محدود روکش فوق نازک بتنی اجراشده بر روی لایه آسفالتی (Ultra-thin Whitetopping) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

اجرای روکش بتنی فوق نازک بر روی لایه آسفالتی تخریب شده یکی از روشهای تعمیر و نگهداری است که با قراردادندال بتنی با ضخامت ۵ تا ۱۰ سانتیمتر بر روی لایه آسفالتی قدیمی انجام می شود. رفتار مکانیکی این روسازی مرکب رامی توان به کمک روش اجزای محدود ارزیابی کرد. در این پژوهش اثر پارامترهای مرتبط با طراحی مانند ضخامت لایه ها،خصوصیات مکانیکی و ابعاد دالها بر تنش ها و کرنش های بوجودآمده در سیستم روسازی ارزیابی شده است. با استفاده ازنرم افزار اجزای محدود انسیس، مدل سه بعدی روسازی در پنج لایه روکش بتنی، لایه آسفالتی، اساس، زیراساس و خاکبستر ساخته شده و با درنظرگرفتن رفتار الاستیک برای لایه ها آنالیز حساسیت پارامترهای طراحی بر روی تنش ها وکرنش ها در گوشه، لبه و داخل دالها انجام شده است. با توجه به نتایج، ابعاد دال ها و اتصال به لایه زیرین از مهمترینپارامترهای اثرگذار طراحی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.