پارامترهای موثر روانشناسی محیطی در طراحی فضای آموزشی در جهت ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پارامترهای موثر روانشناسی محیطی در طراحی فضای آموزشی در جهت ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پارامترهای موثر روانشناسی محیطی در طراحی فضای آموزشی در جهت ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پارامترهای موثر روانشناسی محیطی در طراحی فضای آموزشی در جهت ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پارامترهای موثر روانشناسی محیطی در طراحی فضای آموزشی در جهت ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پارامترهای متفاوتی در مطلوبیت محیط فضاهای آموزشی موثر است، یکی از جنبه های مهم مطلوبیت محیط، جنبهسلامت محیط از دیدگاه روانشناسی می باشد. در این مقاله، تاکید بر ملاحظات محیطی و شناخت پارامترهای معماریموثر در سلامت و مطلوبیت روانی محیط فضاهای آموزشی دانشگاهی می باشد. در این مقاله به جمع آوری تحقیقات انجامشده در زمینه عوامل و پارامترهای محیطی و معماری که در عملکرد دانشجویان و اساتید تاثیر دارد پرداخته شده است.پارامترهای معماری تاثیر دراز مدت بر روی سلامتی و میزان یادگیری دانشجویان خواهد داشت. در این مقاله به جمعآوری و تحلیل آنها اقدام شده است. توجه به پارامترهای ارایه شده در این مقاله موجب بهبود تاثیر محیط بر سلامتجسمی و روانی دانشجویان و اساتید و کاهش خستگی و ارتقای کیفیت فضای آموزشی در دانشکده های معماری و تمرکزبر روی موضوع تدریس و یادگیری ماندگارتر خواهد شد . تا شاید با لحاظ کردن این موارد در طراحی و ساخت دانشگاه ها،شاهد کیفیت بهتری در ساخت و ساز و معماری ایران باشیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.