بهینه سازی قاب های فولادی با الگوریتم ترکیبی بیگ بنگ- بیگ کرانچ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی قاب های فولادی با الگوریتم ترکیبی بیگ بنگ- بیگ کرانچ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی قاب های فولادی با الگوریتم ترکیبی بیگ بنگ- بیگ کرانچ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی قاب های فولادی با الگوریتم ترکیبی بیگ بنگ- بیگ کرانچ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی قاب های فولادی با الگوریتم ترکیبی بیگ بنگ- بیگ کرانچ :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله بهبود الگوریتم ترکیبی انفجار بزرگ– تراکم بزرگ به منظور بهینه سازی قاب های فولادیمتعارف دانست. در طراحی بهینه سازهها، متغیرهای طراحی شامل سطح مقطع، شکل هندسی بایستی به نحوی تعیینگردند که وزن و یا قیمت سازه به کمترین مقدار خود رسیده و محدودیت های فنی پروفیل ها نیز برآورده شوند در اینتحقیق کوشش شده است تا با ترکیب الگوریتم های انفجار بزرگ-تراکم بزرگ و الگوریتم جستجو دیفرانسیل به روندیسریعتر و بهینه تر برای قاب های فولادی دست یابیم.الگوریتم انفجار بزرگ – تراکم بزرگ یک روش بهینه سازی است کهبا تکیه بر نظریه ی انفجاربزرگ-تراکم بزرگ ارایه شده، که شامل دو فاز انفجار بزرگ، که منجر به تولید تصادفی شده وفاز تراکم بزرگ که در این فاز نقاط تصادفی تولید شده به مرکز جرم یافت شده همگرا می گردند. الگوریتم دیگری برایکمک در حل مسیله استفاده شده که نام این الگوریتم جستجو دیفرانسیل می باشد که یک الگوریتم بهینه سازیابتکاری بوده است که برای حل مسایل غیر خطی،چند متغیره ،و برای حل مشکلات بهینه سازی های چند مدلی ایجادشده است . این الگوریتم یک مهاجرت موجودات را بین دو محل توقف گاهی شبیه سازی می کند و فقط دارای دوپارامتر می باشد هر کدام از روش های فوق دارای نقاط ضعف و بعضی نقاط قوت می باشد. روش انفجار بزرگ-تراکم بزرگقدرت جستجوی خوبی دارد ولی قدرت نتیجه گیری ضعیفی دارد پس در این مقاله با توجه به ویژگی های روش بهینهسازی انفجار بزرگ-تراکم بزرگ و قابلیت های روش جستجوی دیفرانسیل و با تجمع این قابلیت ها به ارایه یک مدلترکیبی کارآمد جهت بهینه سازی قاب های متعارف فولادی مبادرت شده . بدین منظور روش های مختلفی ارایه شده وبرای مثال های شناخته شده ریاضی مورد استفاده قرار گرفته است که نتایج بدست آمده از آنها نشان از برتری روشهای جدید دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.