بررسی تاثیر تراکم ساختمانی بر پارامترهای ترافیکی معابر درون شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تراکم ساختمانی بر پارامترهای ترافیکی معابر درون شهری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تراکم ساختمانی بر پارامترهای ترافیکی معابر درون شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تراکم ساختمانی بر پارامترهای ترافیکی معابر درون شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تراکم ساختمانی بر پارامترهای ترافیکی معابر درون شهری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

معابر درون شهری از زیرساخت های اصلی در سیستم حمل و نقل بوده و بخش اعظمی از سطح شهر را به خود اختصاص می دهند. به منظوراستفاده بهینه از زمین، افزایش شبکه های ارتباطی، دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر و جلوگیری از ایجاد تراکم ترافیک شهری، بررسیتاثیر تراکم ساختمانی بر ترافیک ضرورت می یابد. در این پژوهش رفتار و ویژگی های ترافیکی یک شبکه شطرنجی با تراکم های ساختمانی۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد به کمک نرم افزار Aimsun شبیه سازی شده است. در این تحقیق پارامترهای تاثیرگذار بر ترافیک نظیر جریان، سرعت حرکت، زمان تاخیر و زمان توقف مورد ارزیابی قرار گرفته اند. نتایج مطالعات نشان می دهد که در تراکم های ۱۵۰ درصد و پایین تر تغییراتپارامترهای سرعت، زمان تاخیر و زمان توقف ناچیز بوده اما در تراکم های بالاتر از ۱۵۰ درصد، تاثیر تراکم ساختمانی بر پارامترهایترافیکی قابل توجه است. هم چنین در تراکم های ۱۰۰ تا ۱۷۵ درصد کل تقاضای درنظرگرفته شده وارد شبکه شده اند اما در تراکم ۲۰۰درصد جریان ورودی به شبکه نسبت به کل تقاضا کاهش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.