انالیز سیستم های انتقال بار در روسازی بتنی پیش ساخته به کمک نرم افزار اجزای محدود اباکوس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انالیز سیستم های انتقال بار در روسازی بتنی پیش ساخته به کمک نرم افزار اجزای محدود اباکوس دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انالیز سیستم های انتقال بار در روسازی بتنی پیش ساخته به کمک نرم افزار اجزای محدود اباکوس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انالیز سیستم های انتقال بار در روسازی بتنی پیش ساخته به کمک نرم افزار اجزای محدود اباکوس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انالیز سیستم های انتقال بار در روسازی بتنی پیش ساخته به کمک نرم افزار اجزای محدود اباکوس :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

دال های بتنی پیش ساخته دارای مزیت مهم و کلیدی در بازسازی روسازی ها هستند ازجمله طول عمر زیاد به علتکنترل کیفیت کافی و دقیق حین ساخت در کارخانه و اینکه می توان بلافاصله آن ها را رو به ترافیک بازگشود کهاستفاده از آن ها را در بزرگ راه های پرتردد و فرودگاه ها که محدودیت ترافیک ایجاد می کند جذاب می سازد.کارخانه های ساخت بتن پیش ساخته انعطاف پذیری فوق العاده ای در حین عمل آوری انجام می دهند. در این مقاله سعیشده تا اثر داول ها و سایر سیستم های رایج انتقال بار در روسازی های بتنی پیش ساخته تحت اثر بارهای ترافیکیبررسی و تحلیل شود. بطوری که این مدل می تواند یک دید جامع از رفتارهای روسازی در هنگام عبور بار متحرک درمحل درزهای عرضی و همچنین روی دال بتنی در حالت های مختلف بارگذاری و ضرایب اصطکاک گوناگون ارایه دهد.مدل اجزای محدود سه بعدی ارایه شده در این مطالعه به کمک نرم افزار اجزاء محدود آباکوس شبیه سازیشده است. البته برای سادگی و دوری از پیچیدگی های بی مورد اثر جمع شدگی بتن در طول فرآیند عمل آمدن دراین مقاله در نظر گرفته نشده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.