ارایه راهبردها و استراتژی ها برای زیباسازی محیط و منظر پارک ملت زاهدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه راهبردها و استراتژی ها برای زیباسازی محیط و منظر پارک ملت زاهدان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه راهبردها و استراتژی ها برای زیباسازی محیط و منظر پارک ملت زاهدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه راهبردها و استراتژی ها برای زیباسازی محیط و منظر پارک ملت زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه راهبردها و استراتژی ها برای زیباسازی محیط و منظر پارک ملت زاهدان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

با ورود بشر در عصر صنعت انسان ها را با پدیده های جدیدی روبرو می نمود که تا قبل از آن با آن روبرو نشده بودند، پیدایش ماشین درشهرها تغییرات اساسی در چهره و مورفولوژی شهرها، بافت و ساخت شهرها و نحوه و سبک زندگی شهری بوجود آورد. به نوعی شهرها وشهروندان را از آن نظم و هماهنگی که بصورت طبیعی از ابتدای پیدایش شهرها شکل گرفته بودند دور نمود. شهروند در عصر بعد ازصنعت بسان یک ماشین شده بود و زندگی خود را با ماشین و صنعت هماهنگ نموده بود. انسان آنقدر از طبیعت فاصله گرفته بود کهبوضوح عوارض ناشی از آن در رفتارشان دیده می شد؛ افزایش خشونت، جرم و جنایت، پریشانی، اضطراب، بی حوصلگی و… از پیامدهایآن بود. به دنبال آن مسیولین و برنامه ریزان بفکر گسترش فضاهایی افتادند تا شهروندان بخشی از زمان خود را برای گذراندن اوقاتفراغت در آن سپری نمایند، فضای سبز و پارک های شهری از جمله آن بودند. اما بسیاری از این پارک ها بلحاظ زیبایی شناسی از آسیبهای جدی رنج می برند. هدف از انجام این پژوهش ارایه راهبردها و استراتژی هایی برای زیباسازی محیط و منظر پارک ملت زاهدان میباشد که بر مبنای اولویت و ترجیحات بازدیدکنندگان است. در این پژوهش سعی شده است بر اساس رویکرد ترجیحات مردمی با استفادهاز مدل طبقه بندی کیفیت (Quality Sorting) به ارزیابی بصری وضع موجود در این پارک براساس سلیقه شهروندان پرداخته شود و پساز مشخص شدن ترجیحات بازدیدکنندگان با استفاده از مدل SWOT راهبردها و استراتژی ها برای زیباسازی محیط و منظر این پارکارایه شده است. نتایج پژوهش نشان میدهد پهنه فضاهای طراحی شده با ۴۰ % ترجیحات، پهنه با پوشش طبیعی با ۳۸ % و پهنه بازی ها با%۲۲ از ترجیحات بازدید کنندگان، به ترتیب از بیشترین تا کمترین ترجیحات برخوردارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.