بررسی نقش کیفیت خدمات در ارتباط با ادراک مشتری و قصد خرید در مراکز خرید بزرگ شهر مشهد مقدس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش کیفیت خدمات در ارتباط با ادراک مشتری و قصد خرید در مراکز خرید بزرگ شهر مشهد مقدس دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش کیفیت خدمات در ارتباط با ادراک مشتری و قصد خرید در مراکز خرید بزرگ شهر مشهد مقدس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش کیفیت خدمات در ارتباط با ادراک مشتری و قصد خرید در مراکز خرید بزرگ شهر مشهد مقدس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش کیفیت خدمات در ارتباط با ادراک مشتری و قصد خرید در مراکز خرید بزرگ شهر مشهد مقدس :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه اهمیت رفتار مصرف کننده در صنایع و حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست. درک عمیق رفتار مصرف کننده نیز بدون دانستن عوامل موثر بر رفتار وی امری بعید به نظر می رسد. بنابراین برای فهم نیات رفتاری مصرف کننده نیاز به شناخت عواملی است که شدت تمایل انجام رفتار را تحت تاثیر قرار می دهد. کیفیت فنی و کیفیت عملکردی به عنوان محوری ترین فعالیت ها مدنظر مشتریان قرار گرفته است و عامل اصلی در جذب مشتری است. در همین راستا ادراک مشتری به عنوان شکل دهنده قصد خرید مشتریان مورد توجه قرار گرفت. هدف این پژوهش، بررسی نقش کیفیت خدمات در ارتباط با ادراک مشتری و قصد خرید در مراکز خرید بزرگ شهر مشهد مقدس می باشد. جامعه آماری این پژوهش، مشتریان پنج مرکز خرید بزرگ مشهد، می باشد که با توجه نامعلوم بودن تعداد مشنریان ۳۸۴ نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شدند که برای جمع آوری داده ها از روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس استفاده شد. پژوهش حاضر از نظر نوع هدف کاربردی و بر اساس روش گردآوری داده ها توصیفی می باشد. پرسشنامه به عنوان ابزار جمع آوری داده ها، مورد استفاده قرار گرفت. در این پژوهش از روش معادلات ساختاری و نرم افزار Smart PLS جهت آزمون فرضیات و برازندگی مدل استفاده شده است. نتایج بدست آمده از انجام این پژوهش بیانگر وجود رابطه معنادار بین تمامی متغیرهای پژوهش (کیفیت عملکردی –کیفیت فنی – ادراک مشتریان – قصد خرید) می باشد و نقش واسط گیری ادراک مشتری در رابطه کیفیت عملکردی بر قصد خرید و کیفیت فنی بر قصد خرید مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.