بررسی کارکرد شبکه های اجتماعی در توسعه بازاریابی ویروسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کارکرد شبکه های اجتماعی در توسعه بازاریابی ویروسی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کارکرد شبکه های اجتماعی در توسعه بازاریابی ویروسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کارکرد شبکه های اجتماعی در توسعه بازاریابی ویروسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کارکرد شبکه های اجتماعی در توسعه بازاریابی ویروسی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این پژوهش، به منظور بررسی کارکرد شبکه های اجتماعی در گسترش بازاریابی ویروسی صورت گرفت که در این خصوص به صورت موردی صنعت فناوری اطلاعات کشور مورد بررسی قرار گرفت. پژوهشگر بدین منظور از روش پیمایش و ابزار پرسشنامه استفاده کرده است و جامعه ی آماری در این تحقیق، کاربران صفحه اجتماعی شرکت رهپویان رایانه گستر برتر در فیسبوک هستند. برای آزمون روایی یا ابزار تحقیق، از آزمون پایایی بازآزمایی؛ و برای اعتبار تحقیق، از آلفای کرونباخ استفاده شده است. بر اساس فرمول نمونه گیری کوکران، حجم نمونه در میان کاربران فیسبوک فعال در شبکه اجتماعی شرکت رهپویان رایانه گستر برتر، تعداد ۳۸۴ نفر مشخص شد. در این تحقیق جهت تعیین مولفه های مورد نظر در تحلیل سلسله مراتبی از گروه نخبگان استفاده شده است که تعداد افراد نخبه در این تحقیق ۶۰ نفر می باشند و در نتیجه مشخص شد بین نحوه بازاریابی در شبکه های اجتماعی و موفقیت آن که منجر به خرید کالا و خدمات می شود رابطه معناداری وجود دارد. با توجه به نتایج این پژوهش، مشخص شد که بین جلب توجه به انیمیشن های بازاریابی شبکه های اجتماعی، جذابیت های تصویر به صورت رنگ و طراحی ، جذابیت شعارها ، اعتماد به بازاریابی شبکه های اجتماعی ، استفاده از افراد مشهور ، استفاده از نمادها و تاثیر آن در خرید کالا ، رابطه ی معناداری وجود دارد. این نتایج نشان می دهد که شاید یکی از مهم ترین دلایلی که مانع می شود افراد، به کالا یا خدماتی در شبکه های اجتماعی توجه کنند، بی اعتمادی به آن باشد. اعتماد، فضایی اجتماعی خلق می کند که سازمان ها می توانند در آن فضا فعالیت کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.