بررسی شیوه های آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز خرید اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شیوه های آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز خرید اینترنتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شیوه های آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز خرید اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شیوه های آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز خرید اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شیوه های آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز خرید اینترنتی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

یکی از جنبه های موفقیت در دنیای مجازی شناخت بیشتر کاربران و خریداران اینترنتی است، تا به این طریق بتوان محیطی مطلوب و محصولاتی متناسب با سلایق آنان ارایه داد. پژوهش هایی که در حوزه ی رفتار مصرف کنندگان صورت گرفته است، نشان دهنده ی این است که یکی از مهم ترین عوامل موثر در رفتار خرید مصرف کنندگان ویژگی های شخصیتی آنان می باش د. بنابراین برای شناخت بهتر کاربران اینترنتی و پیش بینی رفتار آنها و در نهایت تاثیرگذاری بر عملکرد آنان، شناخت ویژگی های شخصیتی این کاربران از عوامل مهم و موثر برای شروع کار می باشد. شرکت ها برای ادامه حیات خود مجبورند تغییر درمحیط و رفتار مصرف کننده را به خوبی درک کنند تا بتوانند با موقعیت های محیط، سازگار شده و موفقیت خود را تضمین نمایند. در این تحقیق شیوه آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز خرید اینترنتی بررسی شده است. نتایج نشان داد که ابعاد کیفیت (اطلاعاتی، سیستمی، خدماتی ) بر ادراک مشتری تاثیر مثبت و ادارک مشتری هم بر (رضایت، تعهد، اعتماد و نگهداری و حفظ مشتری) تاثیر مستقیم دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.