بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یک شرکت زمانی دارای مزیت رقابتی است که دارای منابع قابل اطمینان و توانایی منحصر به فرد باشد و تلقید از آن شمکل باشد و این شرکت توانایی آنرا دارد که پیشنهاد جدیدی را به بازار ارایه دهد که ارزش بیشتری از رقبا را برای مشتریان فراهم نماید. ارزیابی مزیت رقابتی شرکت مستلزم گردآوری اطلاعات درباره ادراک مشتریان از محصولات و خدمات شرکت و بررسی موقیت شرکت در بازار در مقایسه با رقبا است. این پژوهش مروری به مزیت رقابتی شرکتها در عرصه جدید می پردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.