پیش بینی نحوه گذراندن اوقات فراغت (فعالیت های مذهبی، تماشای تلویزیون، استفاده از اینترنت) بر اساس پیوند، نظارت و حمایت خانواده در دانش آموزان دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی نحوه گذراندن اوقات فراغت (فعالیت های مذهبی، تماشای تلویزیون، استفاده از اینترنت) بر اساس پیوند، نظارت و حمایت خانواده در دانش آموزان دختر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی نحوه گذراندن اوقات فراغت (فعالیت های مذهبی، تماشای تلویزیون، استفاده از اینترنت) بر اساس پیوند، نظارت و حمایت خانواده در دانش آموزان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی نحوه گذراندن اوقات فراغت (فعالیت های مذهبی، تماشای تلویزیون، استفاده از اینترنت) بر اساس پیوند، نظارت و حمایت خانواده در دانش آموزان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی نحوه گذراندن اوقات فراغت (فعالیت های مذهبی، تماشای تلویزیون، استفاده از اینترنت) بر اساس پیوند، نظارت و حمایت خانواده در دانش آموزان دختر :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف پیش بینی نحوه گذراندن اوقات فراغت (انجام فعالیت های مذهبی، میزان تماشای تلویزیون و استفاده از اینترنت) بر اساس پیوند، نظارت و حمایت خانواده در دانش آموزان دختر انجام شده است . روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری این پژوهش، عبارت است از تمام دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان های شهر مشهد در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲ .به منظور دستیابی به اهداف پژوهش، از بین جامعه تحقیق تعداد ۱۲۰ نفر به وسیله ی روش نمونهگیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند . ابزار مورد استفاده در این پژوهش ابزار سلامت روان بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (فراوانی، میانگین، انحراف استاندارد) و آمار استنباطی (آزمون تحلیل واریانس یکطرفه، آزمون تحلیل تشخیص) استفاده شد. نتایج پژوهش حاکی از آن بود که تابع تشخیص متشکل از پیوند، نظارت و حمایت خانواده می تواند با ضریب موفقیت ۷۴ درصد، میزان تماشای تلوزیون را پیش بینی کند، با ضریب موفقیت ۵.۷۲ درصد، میزان استفاده از اینترنت را پیش بینی کند و با ضریب موفقیت ۷۰ درصد، میزان فعالیت های مذهبی را پیش بینی کند . همچنین پیوند، نظارت و حمایت خانواده در بین دانش آموزان با میزان تماشای تلوزیون مختلف و میزان استفاده اینترنت مختلف، تفاوت معناداری دارد و پیوند و حمایت خانواده در بین دانش آموزان با میزان فعالیت مذهبی مختلف، تفاوت معناداری دارد . بدین ترتیب که میانگین تماشای تلویزیون با افزایش پیوند و حمایت خانواده و کاهش نظارت خانواده، کم می شود . میانگین استفاده از اینترنت با افزایش پیو ند و حمایت خانواده و کاهش نظارت خانواده، کم می شود . میانگین فعالیت های مذهبی با افزایش پیوند و حمایت خانواده، زیاد می شود . در مجموع نتایج بیانگر نقش تعیین کننده پیوند، نظارت و حمایت خانواده برای میزان تماشای تلوزیون، استفاده از اینترنت و فعالیت های مذهبی دانش آموزان دختر میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.