بررسی رابطه بین باورهای انگیزشی و ویژگی های شخصیتی با اهمال کاری شغلی درمعلمان متوسطه دوم شهر نیشابور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین باورهای انگیزشی و ویژگی های شخصیتی با اهمال کاری شغلی درمعلمان متوسطه دوم شهر نیشابور دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین باورهای انگیزشی و ویژگی های شخصیتی با اهمال کاری شغلی درمعلمان متوسطه دوم شهر نیشابور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین باورهای انگیزشی و ویژگی های شخصیتی با اهمال کاری شغلی درمعلمان متوسطه دوم شهر نیشابور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین باورهای انگیزشی و ویژگی های شخصیتی با اهمال کاری شغلی درمعلمان متوسطه دوم شهر نیشابور :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین باورهای انگیزشی و ویژگی های شخصیتی با اهمال کاری شغلی در معلمان متوسطه دوم شهر نیشابور میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل تمام معلمان متوسطه دوم شهر نیشابور در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ به تعداد ۷۱۹ نفر بود. بدین منظور ۲۵۰ نفر بر اساس جدول کرجسی و مورگان، و با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. به منظور گردآوری اطلاعات و داده های پژوهشی از پرسشنامه های پنج عاملی شخصیتی نیو فرم کوتاه، انگیزش شغلی حبیبی (۱۳۷۷ (و اهمالکاری شغلی بدیع و همکاران (۱۳۸۹ (استفاده شد. برای تحلیل داده ها همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیره اجرا شد. نتایج حاصل نشان داد ضریب همبستگی بین ویژگیهای شخصیتی و انگیزششغلی با اهمال کاری شغلی در معلمان ۱۷۲/۰ میباشد که ویژگیهای شخصیتی و انگیزششغلی فقط ۳ درصد تغییر (واریانس) در اهمال کاری شغلی را پیش بینی میکنند و این پیشبینی معنادار نمیباشد (۰۵/۰> P .(همچنین همبستگی بین ویژگیهای شخصیتی با اهمال کاری شغلی در معلمان ۱۵۵/۰ میباشد که ویژگیهای شخصیتی فقط ۴/۲ درصد تغییر (واریانس) در اهمال کاری شغلی را پیش بینی میکنندو معنادار نمیباشد (۰۵/۰> P .(بر این اساس میتوان گفت جهت پیش بینی اهمالکاری شغلی در معلمان باید به سایر متغیرهای مداخله گر احتمالی غیر از باورهای انگیزشی و ویژگی های شخصیتی نیز توجه نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.