بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی و مشاوره ی گروهی به شیوه عقلانی عاطفی رفتاری آلبرت الیس برسلامت روان دانش آموزان ناموفق شهرقوچان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی و مشاوره ی گروهی به شیوه عقلانی عاطفی رفتاری آلبرت الیس برسلامت روان دانش آموزان ناموفق شهرقوچان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی و مشاوره ی گروهی به شیوه عقلانی عاطفی رفتاری آلبرت الیس برسلامت روان دانش آموزان ناموفق شهرقوچان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی و مشاوره ی گروهی به شیوه عقلانی عاطفی رفتاری آلبرت الیس برسلامت روان دانش آموزان ناموفق شهرقوچان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی و مشاوره ی گروهی به شیوه عقلانی عاطفی رفتاری آلبرت الیس برسلامت روان دانش آموزان ناموفق شهرقوچان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضرباهدف بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی و مشاوره یگروهی به شیوه عقلانی عاطفی رفتاری آلبرت الیس برسلامت روان دانش آموزان ناموفق انجام شده است مطالعه ی حاضر ازنوع نیمه ازمایشی با گروه ازمایش و کنترل و پیش آزمون و پس آزمون می باشد جامعه اماری را کلیه دانش آموزان سال سوم مدارس متوسطه پرسانه شهرستان قوچان تشکیل میدهند ازبین دبیرستانهای این شهرستان یک دبیرستان به صورت تصادفی انتخاب شد قبل ازاجرای پیش ازمون ازطریق کارپوشه قضاوتها و ارزیابیهای معلمان و نمرات دانش اموزان دردروس مختلف ۴۵نفر ازدانش آموزان ناموفق به عنوان نمونه انتخاب و بصورت تصادفی با قرعه کشی دردوگروه ازمایش و یک گروه کنترل هرکدام ۱۵نفر جایگزین شدند و به ازمون سلامت روان ۲۵نشانه ای SCL-25 پاسخ دادند و گروه کنترل نیز اموزشی دریافت نکرد داده های حاصل ازاین پژوهش بوسیله ازمونهای اماری توصیفی میانگین و انحراف استاندارد و روشهای اماراستنباطی ازجمله آزمون تحلیل واریانس یک راهه تحلیل کواریانس و ازمون تعقیبی lsd ازطریق نرم افزار SPSS-13 موردتجزیه و تحلیل قرارگرفت نتایج پژوهش نشان داد که اموزش مهارتهای زندگی و مشاوره گروهی به شیوه عقلانی عاطفی رفتاری آلبرت الیس موجب افزایش و بهبود سلامت روان دانش آموزان ناموفق گروه ازمایشی درمقایسه با گروه کنترل میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.