اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر افزایش عزت نفس و مسیولیت پذیری دانش آموزان متوسطه اول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر افزایش عزت نفس و مسیولیت پذیری دانش آموزان متوسطه اول دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر افزایش عزت نفس و مسیولیت پذیری دانش آموزان متوسطه اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر افزایش عزت نفس و مسیولیت پذیری دانش آموزان متوسطه اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر افزایش عزت نفس و مسیولیت پذیری دانش آموزان متوسطه اول :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با عنوان اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی بر افزایش عزت نفس و مسیولیت پذیری دانش آموزان متوسطه اول در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۵ می باشد. این پژوهش از نظر هدف جزو پژوهشهای کاربردی محسوب می شود و روش تحقیق توصیفی و از نوع نیمه آزمایشی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان متوسطه اول شهرستان قوچان و شاغل به تحصیل در مدارس دخترانه و پسرانه می باشد. حجم نمونه، بر اساس جدول کرجسی و مورگان ۲۲۵ نفر بوده که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شده اند. جهت جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. ابزار گرد آوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه عزت نفس توسط کوپر اسمیت و پرسشنامه مسولیت پذیری دانش آموزان استفاده گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS واز آزمون کواریانس استفاده گردیده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که گروه آزمایش که مشاوره گروهی دریافت کردند نمره عزت نفس و مسیولیت پذیری آنان بیشتر می باشد. همچنین گروه آزمایش که مشاوره گروهی دریافت کردند نمره عزت نفس خانوادگی آنان بیشتر می باشد. و گروه آزمایش که مشاوره گروهی دریافت کردند نمره عزت تحصیلی خانوادگی آنان بیشتر می باشد. گروه آزمایش که مشاوره گروهی دریافت کردند نمره مسیولیت پذیری داخل مدرسه آنان بیشتر می باشد. گروه آزمایش که مشاوره گروهی دریافت کردند نمره مسیولیت پذیری خارج از مدرسه آنان بیشتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.