اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی برالگوی شناختی برطرحوارههای ناسازگاراولیه، منبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزادنیشابور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی برالگوی شناختی برطرحوارههای ناسازگاراولیه، منبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزادنیشابور دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی برالگوی شناختی برطرحوارههای ناسازگاراولیه، منبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزادنیشابور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی برالگوی شناختی برطرحوارههای ناسازگاراولیه، منبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزادنیشابور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی برالگوی شناختی برطرحوارههای ناسازگاراولیه، منبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزادنیشابور :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این تحقیق از نوع تحقیق های نیمه تجربی (طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل) است که با هدف بررسی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی بر طرحوارههای ناسازگار اولیه، منبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان در سال ۱۳۹۴انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد نیشابور که در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵ مشغول تحصیل هستند، بود. نمونه این تحقیق شامل ۴۰نفر از دانشجویان واجد شرایط می باشد. این نمونه به صورت نمونهگیری در دسترس و داوطلبانه از بین این دانشجویان و به صورت کاملا تصادفی به دو گروه آزمایش ( ۲۰نفر) و کنترل ۲۰ نفر) تقسیم شدند. برای جمع آوری اطلاعات از سه پرسشنامه پرسشنامه طرح واره های ذهنی یانگ، پرسشنامه منبع کنترل راتر و پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گارنفسکی و همکاران استفاده شد. دادهها بر اساس روش تحلیل کوواریانس و با استفاده از نرم افزار SPSS تحلیل شدند. نتایج تحقیق نشان داد که آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی بر طرحوارههای ناسازگار اولیه، منبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان ( ۰/۰۵> P (موثر بوده است. نتیجه گیری: نتایج حاصل از پژوهش، نقش آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی بر طرحوارههای ناسازگار اولیه را بر منبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان آشکار ساخت و اهمیت توجه به مطالعاتی از این قبیل را برای مشاوران، مربیان و مسوولان امر مشخص نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.