اثربخشی آموزش خودآموزی بر عملکرد حل مسیله ریاضی در دانش آموزان دختردوره دوم ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش خودآموزی بر عملکرد حل مسیله ریاضی در دانش آموزان دختردوره دوم ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش خودآموزی بر عملکرد حل مسیله ریاضی در دانش آموزان دختردوره دوم ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش خودآموزی بر عملکرد حل مسیله ریاضی در دانش آموزان دختردوره دوم ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش خودآموزی بر عملکرد حل مسیله ریاضی در دانش آموزان دختردوره دوم ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مقدمه: هدف ازاجرای این پژوهش بررسی تاثیر آموزش خودآموزی بر عملکرد حل مسیله ریاضی در دانشآموزان دختردوره دوم ابتدایی مبتلا به اختلال نقص توجه بود. روش : پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از حیث شیوهی انجام،نیمه آزمایشی است. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه دانشآموزان دارای نقص توجه دوره دوم ابتدایی در مدارس ناحیه هفت مشهد می باشند .در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی خوشهای۲۸ نفر به صورت تصادفی ساده با بهره گیری از جدول مرگان انتخاب شده و در دو گروه آزمایشی و گواه قرار گرفتند. برای اجرایی نمودن قسمت میدانی پژوهش و اجرای پیشآزمون-پسآزمون، نمونهی پژوهش به ۲ گروه آزمایش و کنترل تقسیم میشوند .گروه آزمایش تحت تاثیر متغیر مستقل (طی۸ جلسه۴۵ دقیقهای بستهی آموزشی خودآموزی) قرار میگیرد، گروه کنترل یا گروه شاهد تحت تاثیر متغیر مستقل قرار نمیگیرند. پس از آن از هر دو گروه آزمون به عمل میآید و نتایج دو آزمون با همدیگر مقایسه می شود. در این تحقیق از دو پرسشنامه۱- پرسشنامه محقق ساخته حل مساله۲-پرسشنامه کانرز معلمان استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده های تحقیق با استفاده از روش تحلیل کواریانس و با کمک نرم افزار۲۲ spss انجام شد .یافته ها: در این تحقیق چون سطح معناداری(۰۰۰/۰) آزمون f در پس آزمون حل مساله کمتر از۰۵/۰ می باشد، لذا می توان نتیجه گرفت که آموزش خوداموزی بر توانایی حل مساله دانش آموزان بیش فعال تاثیر مثبت دارد . لذا با۹۵درصد اطمینان اثربخشی آموزش خودآموزی بر توانایی عملکرد حل مسیله ریاضی تایید می شود.نتیجه گیری: نتایج تحقیق نشان داد روش خود آموزی بر توانایی حل مسیله دانش آموزان دارای اختلال دارای نقص توجه تاثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.