شبیه سازی عددی اثر سرعت پیشروی کشتی در سیال لزج بر زاویه چرخش عرضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی عددی اثر سرعت پیشروی کشتی در سیال لزج بر زاویه چرخش عرضی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی عددی اثر سرعت پیشروی کشتی در سیال لزج بر زاویه چرخش عرضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی عددی اثر سرعت پیشروی کشتی در سیال لزج بر زاویه چرخش عرضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی عددی اثر سرعت پیشروی کشتی در سیال لزج بر زاویه چرخش عرضی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در این مقاله، بدنه کشتی برای شبیهسازی حرکت چرخشی عرضی کشتی در سیال لزج با سرعتهای پیشروی مختلف به منظور بررسی اثر استهلاکی وارد به کشتی و زوایای چرخش عرضی کشتی ناشی از آن مورد مطالعهقرار گرفته و نتایج عددی با دادههای آزمایشگاهی اعتبارسنجی شده است. با توجه به نمودار ضریب استهلاک چرخش عرضی بر حسب زاویه چرخش، ضریب استهلاک رفتاری غیرخطی از خود نشان داد و نتایج شبیهسازیبا انطباق روش حل مناسب، تطابق بسیار خوبی با دادههای آزمایشگاهی ارایه نمود. سرعت پیشروی کشتی سبب انتقال سریعتر گردابهها به پایین دست جریان شده و در نتیجه مدت زمان کمتری روی سطح بدنه کشتی باقیمیمانند و در نتیجه تاثیر کمتری بر توزیع فشار روی بدنه کشتی میگذارند. حرکت طولی کشتی سبب افزایش استهلاک حرکت چرخشی عرضی شده ولی اثر اندکی بر روی اینرسی حرکتی دارد. با افزایش سرعت پیشرویکشتی، ضریب استهلاک چرخش عرضی آن از حالت غیرخطی به حالت خطی تغییر یافته و مقدار آن نیز افزایش مییابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.