پیامد خشکی دریاچه ارومیه بر تصویر برند مقصد گردشگری استراتژی بازاریابی و انگیزه گردشگران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیامد خشکی دریاچه ارومیه بر تصویر برند مقصد گردشگری استراتژی بازاریابی و انگیزه گردشگران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیامد خشکی دریاچه ارومیه بر تصویر برند مقصد گردشگری استراتژی بازاریابی و انگیزه گردشگران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیامد خشکی دریاچه ارومیه بر تصویر برند مقصد گردشگری استراتژی بازاریابی و انگیزه گردشگران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیامد خشکی دریاچه ارومیه بر تصویر برند مقصد گردشگری استراتژی بازاریابی و انگیزه گردشگران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت صنعت گردشگری، علاوه بر عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، عوامل محیطی نیز نقش مهمی را در توسعه گردشگری و همچنین جذب گردشگر ایفا میکنند. تغییرات اقلیمی میتواند بر چگونگی انتخاب مقصد از سوی گردشگران تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. دریاچه ارومیه یکی از پدیده های نادر جهانیبوده و از قابلیت های فراوانی برای ارایه الگویی موفق از گردشگری پایدار برخوردار است. در این مطالعه به بررسی اثرات تغییر اقلیم بر پتانسیل های توریستی دریاچه ارومیه با استفاده از روش توصیفی، پرداخته میشود. با شناخت این توانمندیها و محدودیتها، برنامه ریزی برای گردشگری به این منطقه روند بهتری به خود می گیرد ، کهبهبود بخشیدن به این روند میتواند هم به پیشرفت بعد گردشگری و هم به بعد اقتصادی منطقه به گونه مستقیم و غیر مستقیم کمک نمایید. یافته ها ی تحقیق نشان می دهد که بدنبال بحران زیست محیطی و پسروی آب دریاچه ارومیه شاهد کاهش جذابیت منطقه مورد توجه گردشگری فعلی می باشیم.این تحقیق برای مطالعه عمیق در بازاریابی گردشگری و انگیزه سفر در دریاچه ارومیه میباشد .این مطالعه با هدف شناسایی ویژگی های مهم گردشگری دریاچه ارومیه و تاثیر خشک شدن این دریاچه درجذب گردشگر و همچنین گسترش منابع مرتبط در استراتژی بازاریابی و انگیزه سفر به این منطقه انجام گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.