بررسی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت صنایع کوچک و متوسط در بازاریابی بین المللی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت صنایع کوچک و متوسط در بازاریابی بین المللی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت صنایع کوچک و متوسط در بازاریابی بین المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت صنایع کوچک و متوسط در بازاریابی بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت صنایع کوچک و متوسط در بازاریابی بین المللی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی و تجاری را موسسات خدمات مالی به عهده گرفته اند در موسساتی که خدمات نقش مهمی را دارند این نیروی انسانی است که خدمات را به مشتریان ارایه می دهد وکارکنان هستند که موفقیت یا عدم موفقیت سازمان مورد نظر را معین میکنند وارایه خدماتبا کیفیت وایجاد رضایتمندی در مشتریان به عنوان یک شیوه استراتژیک برای توسعه و بهبود عملکرد موسسات مالی در نظر گرفته می شود وموفقیت برای موسساتی است که توانسته اند به بهترین نحو ممکن ادراکات نیازها و خواسته های مشتریان را در بازارهای هدف شناسایی کرده و آن ها را ارضا نماید. نتایج نشان داد عوامل مدیریتی ، عوامل منابع انسانی ، عوامل ادراکی ، عوامل ارتباطی ، عوامل استراتژیک وعوامل عملیاتی دراجرای طرحهای بازاریابی سازمان تاثیر مثبت و معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.