بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان زمینه ساز وفاداری مشتریان بیمه عمر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان زمینه ساز وفاداری مشتریان بیمه عمر دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان زمینه ساز وفاداری مشتریان بیمه عمر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان زمینه ساز وفاداری مشتریان بیمه عمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان زمینه ساز وفاداری مشتریان بیمه عمر :

تعداد صفحات :۴

چکیده مقاله:

امروزه با تغییر تمرکز سازمان ها از محصول محوری به مشتری محوری، تمامی آمیخته بازاریابی این شرکت ها به سمت سوی مشتری گرایی سوق پیدا کرده است تا بتواند مشتریان قبلی را حفظ و مشتریان جدید بیشتری را جذب کنند. صنعت بیمه نیز از این قاعده مستثنی نیست، لذا تمامی اعضا سازمان برای حفظ بیمه گذاران تلاش می کنند تا با آگاهی از خواسته های بیمه گذاران پاسخ گویی مناسب و مسیول برای آنان باشند. عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بیمه عمر بر اساس بررسی مطالعات و تحقیقات انجام شده در این زمینه شامل؛ رضایت مشتریان، اعتماد مشتریان، رف تار حرفه ای فروش، تعهد مشتریان، کیفیت خدمات بیمه به طور مستقیم و تصویر ادراک شده از شرکت به طور غیرمستقیم با وفاداری مشتریان مرتبط می باشد که ارتباط با مشتری یکی از زیربناهای اصلی عوامل فوق می باشد لذا در این مقاله، نحوه ارتباط با مشتری از طریق استفاده با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری مورد بررسی قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.