بررسی تاثیر همخوانی شخصیت برند با مشتری بر قصد مراجعه مجدد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر همخوانی شخصیت برند با مشتری بر قصد مراجعه مجدد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر همخوانی شخصیت برند با مشتری بر قصد مراجعه مجدد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر همخوانی شخصیت برند با مشتری بر قصد مراجعه مجدد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر همخوانی شخصیت برند با مشتری بر قصد مراجعه مجدد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

خدماتی که مصرف کنندگان می خرند دربردارنده مفاهیم فردی و اجتماعی است، که آن ها به کمک این مفاهیم روش فکر کردن درباره خودشان را تقویت می کنند و برندها به عنوان یک نشان اجتماعی، برای همخوانی بین شخصیت برند و مصرف کنندگان و همچنین به عنوان یک عامل انگیزشی در رفتار مصرف کننده عملمی کنند. شخصیت برند مثبت پیامدهایی نظیر تقویت ترجیحات مشتری، افزایش احساسات در مشتری، ارتقا ی سطح اعتماد و رضایت مشتری را به همراه دارد. تطابق شخصیت برند به همخوانی بین برداشت فرد از خود و تصویری که از برند دارد اطلاقمیشود. برندها بهعنوان یک نشان اجتماعی، درهمخوانی بین برند و تصویر خود مصرفکنندگان به عنوان یک عامل انگیزشی در رفتار مصرف کننده عملمیکنند. مشتریان به رجحان و وفاداری به نام تجاری تمایلدارند که با خود واقعی یا خود ایدهآل آنها همخوانیدارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.