بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک ECRM و وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک ECRM و وفاداری مشتریان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک ECRM و وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک ECRM و وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک ECRM و وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش، بررسی رابطه مدیرت ارتباط با مشتری الکترونیک و وفاداری مشتریان شعبات بانک صادرات شهرهای شهرستان رودسر می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری دادهها از نوع توصیفی- پیمایشی است. در این پژوهش برای جمعآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته واستاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان شعبات بانک صادرات شهرهای شهرستان رودسر می باشد. بر این اساس، ۳۶۸ نفر از مشتریان از طریق نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس انتخاب شدند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از همبستگی اسپیرمن و آزمون رتبه بندی فریدمن بهره گرفته شده است. یافته ها نشان می دهد که رابطه معناداری میان مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و وفاداری مشتریان در قالب وفاداری شناختی، عاطفی و کنشی وجود دارد. نتایج در رابطه با رتبهبندی متغیرهای وابسته نشان داد که تفاوتی میان متغیرها در تاثیرگذاری وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.