شناسایی فاکتورهای موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی فاکتورهای موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی فاکتورهای موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی فاکتورهای موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی فاکتورهای موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از کارت امتیاز متوازن :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در این مقاله، مدیریت ارتباط با مشتری راهبردی است که به کمک فناوری به اجرا درآمده است؛ البته باید توجه داشت که CRM تنها یک ابزار نرم افزاری نیست که باعث شود کارتان را بهتر انجام دهید، CRM فلسفه ای است که سعی دارد راهبردی در همین راستا خلق کند. با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری، تعیین فاکتورهای موثر بر آن و رتبه بندی فاکتورها در این تحقیق به تعیین و رتبه بندی فاکتورها در شرکت گلد اینران اقدام نمودیم. در ابتدا فاکتورها را بر اساس ابعاد کارت امتیاز متوازن تعیین نموده و سپس با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی به اولویت بندی آنها پرداختیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.