ارایه یک مدل واکنشی مبتنی برپاسخ برای شناسایی کاربران تاثیرگذار در گراف شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه یک مدل واکنشی مبتنی برپاسخ برای شناسایی کاربران تاثیرگذار در گراف شبکه های اجتماعی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه یک مدل واکنشی مبتنی برپاسخ برای شناسایی کاربران تاثیرگذار در گراف شبکه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه یک مدل واکنشی مبتنی برپاسخ برای شناسایی کاربران تاثیرگذار در گراف شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه یک مدل واکنشی مبتنی برپاسخ برای شناسایی کاربران تاثیرگذار در گراف شبکه های اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یک شبکه اجتماعی، ساختاری متشکل از افراد و راتباطات بین آنها است. در سال های اخیر این شبکه ها به صورت فزاینده ای بر روی اینترنت ظهور پیدا کردند. این شبکه ها با توجه به فعالیت های کاربران حجم بزرگی از اطلاعات را تولید می کنند. در بعضی از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک تعداد زیادی از کاربران، کاربران دیگر را به عنوان دوست اضافه کرده و با انها شروع به برقراری ارتباط می نمایند. سپس اطلاعاتی مانند عکس ها، ویدیو، مکان های دیدنی، اتفاقات روزمره، علایق و اولویت های خود را به اشتراک می گذارند. امروز گستره انتشار اطلاعات یکی از نکات مورد توجه در اکثر شبکه های اجتماعی است به همین دلیل یک چالش مهم در این شبکه ها، چگونگی شناسایی افراد تاثیرگذار در انتشار اطلاعات است. رویکردهای مختلفی برای شناسایی افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی توسط پژوهشگران ارایه شده است. در این میان روش هایی هستند که با دقت اندازه گیری نسبتا کمی انجام شده اند. در روش پیشنهادی فرض بر این است که کاربران از طریق واکنش و پاسخ به محتوای کاربران دیگر از طریق پست هایی مانند لایک و کامنت ارتباطات را شکل می دهند. در این مدل سعی بر آن شده است تا با بکارگیری تعداد بیشتری از کمیت قابل ارزیابی درباره هر فرد از قبیل ارسال و دریافت ها در سطح شبکه، نشر و باز نشر پیام در بین گروه، لایک و کامنت های تصاویر کاربر و نظردهی هر فرد درباره یک موضوع خاص در طول یک بازه زمانی مشخص معیار جدیدی برای محاسبه ضریب تاثیر هر گره در شبکه ارایه گردد. آنچه موجب تفاوت در بین کاربران می شود، واکنش مبتنی بر پاسخ در بین کاربران شبکه های اجتماعی است. به این معنا که کاربری که در سطح شبکه واکنش مبتنی بر پاسخ بیشتری دارد با گرهی که فعالیت یا واکنش مبتنی بر پاسخ چندانی ندارد متفاوت است. بنابراین هرچه تعداد ویژگی های مربوط به فعالیت یا واکنش مبتنی بر پاسخ کاربران بیشتر باشد بهتر است. نتایج بدست آمده از شبیه سازی نشان می دهد که روش پیشنهادی افراد تاثیرگذار را بادقت بالاتری نسبت به سایر روش ها شناسایی می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.