بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی :

تعداد صفحات :۴

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری تبدیل به یکی از فن آوری های با نفوذ در جهان شده است.ظهور فناوری های نوین مانند فناوری اطلاعات تاثیرات گسترده بر ابعاد مختلف سازمان گذاشته است. یکی از این ابعاد، موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان یا به اختصار CRM می باشد. کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری باعث شده تا مفهوم نوینی به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی . در سطح سازمان ها شکل بگیرد. این پروژه با هدف بررسی چندجانبه مدیریت ارتباط با مشتری، ابتدا نوآوری های ایجاد شده در مدیریت ارتباط با مشتری سنتی را بیان می دارد و از این منظر تفاوت های مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی را بررسی می کند. سپس به تعریف، ویژگی ها و جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.