مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی و مهارت های حل مساله بر عملکرد تحصیلی و صمیمیت اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی و مهارت های حل مساله بر عملکرد تحصیلی و صمیمیت اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی و مهارت های حل مساله بر عملکرد تحصیلی و صمیمیت اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی و مهارت های حل مساله بر عملکرد تحصیلی و صمیمیت اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی و مهارت های حل مساله بر عملکرد تحصیلی و صمیمیت اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی مقایسه ای اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی و آموزش مهارت های حل مساله بر عملکرد تحصیلی و صمیمیت اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵ انجام شد. روش پژوهش، تجربی میدانی و از نوع پیش آزمون – پس آزمون چند گروهی بوده است. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر اهواز بود که به کمک جدول مورگان و روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای، تعداد ۷۵ نفر از آنان به عنوان نمونه انتخاب و به صورت تصادفی در سه گروه آزمایشی قرار گرفتند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون تحلیل کوواریانس یک متغیری (انکوا)، آزمون تحلیل کوواریانس چند متغیر (مانکوا) و آزمون تعقیبی بنفرونی استفاده گردید. ابتدا بر روی هر سه گروه پیش آزمون اجرا گردید سپس، مداخله آزمایشی (آموزش مهارت های اجتماعی) بر روی گروه آزمایشی ۱ و مداخله آزمایشی (آموزش مهارت های حل مساله) بر روی گروه آزمایشی ۲ در ۱۰ جلسه ۶۰ دقیقه ای انجام گردید. گروه آزمایشی ۳ (گروه گواه) هیچگونه مداخله ای دریافت نکردند. نتایج پژوهش نشان داد، بین گروه های آزمایشی ۱ و ۲ و گواه در عملکردتحصیلی و صمیمیت اجتماعی بعد از ارایه متغیرهای مستقل، تفاوت معناداری در سطح وجود دارد. همچنین، نتایج آزمون بنفرونی جهت مقایسه میانگین ها، نشان داد آموزش مهارت های اجتماعی بر روی عملکرد تحصیلی و صمیمیت اجتماعی نسبت به آموزش مهارت های حل مساله تاثیر مثبت بیشتری داشته است. بنابراین، براساسیافته های این پژوهش، می توان نتیجه گرفت که آموزش مهارت های اجتماعی و آموزش مهارت های حل مساله باعث بهبود عملکرد تحصیلی و صمیمیت اجتماعی دانش آموزان می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.