تعیین میزان همه گیر شناسی اضطراب امتحان و ارتباط آن با خودکارامدی و فراشناخت در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان ایوان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین میزان همه گیر شناسی اضطراب امتحان و ارتباط آن با خودکارامدی و فراشناخت در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان ایوان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین میزان همه گیر شناسی اضطراب امتحان و ارتباط آن با خودکارامدی و فراشناخت در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان ایوان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین میزان همه گیر شناسی اضطراب امتحان و ارتباط آن با خودکارامدی و فراشناخت در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان ایوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین میزان همه گیر شناسی اضطراب امتحان و ارتباط آن با خودکارامدی و فراشناخت در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان ایوان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه نقش و اهمیت باورها و تصورات افراد از توانایی های خود در شیون مختلف زندگی بیش از پیش روشن گردیده است. این نقش و اهمیت با تاکید نظام های آموزشی برخودراهبردی در یادگیری دوچندان گردیده است. هدف از پژوهش حاضر تعیین میزان همه گیر شناسی اضطراب امتحان و ارتباط آن با خودکارامدی و فراشناخت در دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان ایوان می باشد. روش پژوهش حاضر با توجه به ماهیت موضوع و اهداف مورد نظر توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان مشغول به تحصیل در دبیرستان های شهر ایوان تشکیل می دهند که به استفاده از فرمول تعیین حجم نمونه کوکران۲۰۱ نفر به صورت نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شده اند. اطلاعات این پژوهش از طریق پرسشنامه های اضطراب امتحان، خودکارآمدی و فراشناخت در دانش آموزان جمع آوری می شوند و به وسیله نرم افزار spss20 تجزیه و تحلیل داده ها انجام شده است. روش مورد استفاده برای آزمون فرضیه های پژوهش ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره بوده است که فرضیه ها در سطح ۰.۰۵. آزمون شده اند و یافته های تحقیق نشان می دهد که بین خودکارآمدی، تضادشناختی، باورهای مثبت، وقوف شناختی، افکار کنترل ناپذیر و خطرافکار و نیاز به کنترل افکار با اضطراب امتحان رابطه منفی معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.