جایگاه وچگونگی تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه وچگونگی تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه وچگونگی تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه وچگونگی تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه وچگونگی تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

بر اساس اصل ششم ق. اساسی جمهوری اسلامی ایران، این کشور باید به اتکای آرای عمومی از راه انتخابات: انتخاب رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی،اعضای شورای اسلامی و نظایر اینها، یا از راه همه پرسی در مواردی که در اصول دیگر این قانون معین می گردد. شناخت میزان جامعیت مقررات مرتبط با تبلیغاتانتخاباتی، قوانین و آیین نامه های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی با تکیه بر عواملی همچون ایجاد فضای مناسب برای نامزدها و احزاب در معرفی برنامه ها و همچنین برابری نسبی در برخورداری از امکانات تبلیغاتی ارایه شده توسط دولت خصوصا صدا و سیما است. موضوع رقابت و تبلیغات انتخاباتی ازجمله مسایل مهمی است که در نظام های سیاسی متکی به آرای عمومی، همواره در انتخابات مطرح می شود. قوانین جمهوری اسلامی ایران به مقوله انتخابات توجه خاصی داشته و مقررات ویژه ای را برای تبلیغات در انتخابات مقرر ساخته است بحث محوری این تحقیق، چارچوب حقوق تبلیغات انتخاباتی در قوانین انتخاباتی ریاست جمهوری در ایران است و تلاش این است که دریابیم آیا مقررات تبلیغات انتخابات در ایران جامع و کامل می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.