ارزیابی نشست سطح زمین آبرفتی بر روی تونلهای دو قلو خط ۱ مترو تبریز در حد فاصل ایستگاههای ۶ تا ۸
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی نشست سطح زمین آبرفتی بر روی تونلهای دو قلو خط ۱ مترو تبریز در حد فاصل ایستگاههای ۶ تا ۸ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی نشست سطح زمین آبرفتی بر روی تونلهای دو قلو خط ۱ مترو تبریز در حد فاصل ایستگاههای ۶ تا ۸ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی نشست سطح زمین آبرفتی بر روی تونلهای دو قلو خط ۱ مترو تبریز در حد فاصل ایستگاههای ۶ تا ۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی نشست سطح زمین آبرفتی بر روی تونلهای دو قلو خط ۱ مترو تبریز در حد فاصل ایستگاههای ۶ تا ۸ :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
با گسترش شهرها و افزایش میزان ترافیک درون شهری و نیز با افزایش آلودگی های زیست محیطی، به حمل و نقل زیرزمینی (مترو) توجه بیشتری شده است. مترو از پاک ترین سیستم های حمل و نقل شهری است. قطار شهری تبریز در امتداد ۴ خط اصلی در حال احداث است که بیشتر بخشهای آن تونلی است.خط ۱ قطار شهری تبریز به طول حدود ۱۷ کیلومتر از منطقه ایلگلی در جنوب شرق تبریز شروع شده و به منطقه لاله ختم میشود. محدوده مورد مطالعه حد فاصل ایستگاههای ۶ تا ۸ خط ۱ مترو تبریز است. د ر حد فاصل ایستگاههای ۶ ۷و تونل سازی به روش دستی و در حد فاصل بین ایستگاههای ۷ با ۸و ماشین حفار، انجام شده است . رسوبات این بخش از خط ۱ از شن و ماسه قلوه سنگدار و قطعه سنگدار تشکیل شده است. بطورکلی حفر تونل موجب تغییر در وضعیت تنش های منطقه (به علت حذف خاک) شده و موجب بروز پدیده نشست سطحی می گردد. در این مقاله برای بررسی نشست در قسمت دستی و در قسمت ماشینی از رابطه بیشینه نشست تجربی اریلی و نیو (۱۹۸۲ (استفاده شده است. بر آوردها نشان می دهد که مقدار نشست در قسمت تونلهای دستی و ۳۷ در قسمت تونلهای ماشینی ۳۲ میلی متر می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.