بررسی نقش دانش شخصی مدیران بر روی ارتباط مدل های کسب وکار با عملکرد نوآوری فناوری در کارآفرینی شرکتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش دانش شخصی مدیران بر روی ارتباط مدل های کسب وکار با عملکرد نوآوری فناوری در کارآفرینی شرکتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش دانش شخصی مدیران بر روی ارتباط مدل های کسب وکار با عملکرد نوآوری فناوری در کارآفرینی شرکتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش دانش شخصی مدیران بر روی ارتباط مدل های کسب وکار با عملکرد نوآوری فناوری در کارآفرینی شرکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش دانش شخصی مدیران بر روی ارتباط مدل های کسب وکار با عملکرد نوآوری فناوری در کارآفرینی شرکتی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مهمترین پیامد کارآفرینی شرکتی، عملکرد شرکت است این عقیده وجود دارد که بهبود نتایج سازمانی برحسب رشد و سودآوری در نتیجه کارآفرینی شرکتی در سازمان حاصل می شود. پرداختن به فعالیتهایکارآفرینی شرکتی، سازمان را در مسیرهای جدید قرار می دهد و فرایندهای جست وجو و آزمونگری را ایجابمی کند که همین امر باعث ایجاد دانش و بصیرت جدید در میان کارکنان می شود. کارکنانی که از دانشبیشتری برخوردارند می توانند عملکرد شرکت را از طریق افزایش منافع مشتری و کاهش هزینه های تولید وارایه خدمات بهبود ببخشند. دانش لازم برای شرکتهای بزرگ، فعالیت های نوآورانه است (لای و همکاران،۲۰۱۴). به همین دلیل، قابلیت نوآوری یک ابزار رقابتی اساسی برای بقا و موفقیت بلند مدت سازمانها است.میزان دانش جدید به کار گرفته شده در یک نوآوری، سطح آن را مشخص می کند. سازمان هایی با ظرفیت نوآوریبیشتر میتوانند پاسخ بهتری را به محیطشان بدهند، آسانتر به توانایی های مورد نیاز برای ارتقاء عملکرد سازمانیدست یابند و بتوانند مزیت رقابتی پایدار را استحکام بخشند (دپشاند و فارلی، ۲۰۰۴). نوآوری مدل کسب وکاردر حال تبدیل شدن به یکی از نیروهای اصلی محرک شرکت از پایین هرم به رقابت در اقتصاد جهانی است(ویی و لیو، ۲۰۱۳). دراین خصوص شواهد تجربی و نظری زیادی وجود دارد، که نشان دهنده اثر مهم مدلهایکسب وکار در بهبود عملکرد نوآوری تکنولوژیکی در عصر حاضر می باشد (تیسی، ۲۰۱۰ ؛ زوت، آمیت، و ماسا،۲۰۱۱). سازمانهای امروزی برای آنکه بتوانند در پارادیم جدید رقابت میان سازمانها، که فضای کاملا رقابتی ودانش محور می باشد، به حیات خود ادامه دهند باید به نوآوری به عنوان یک استراتژی ضروری در عصر کنونی نگاهکنند و ضمن شناخت تغییر و تحولات محیطی، برای رویاروی با آنها، شاخص های سازمانی تاثیرگذار بر نوآوریسازمانی را شناسایی کنند و به این تغییرات، مناسب ترین پاسخ ها را بدهند لذا با توجه به اهمیت این موضوعهدف اصلی پژوهش حاضر، نقش دانش شخصی مدیران در کارآفرینی شرکتی با بکارگیری مدلهای کسب وکاربر روی عملکرد نوآوری تکنولوژیکی در سازمان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.