انتخاب استراتژی بهینه توسعه گردشگری بر اساس تحلیل SWOT و روش تحلیل شبکه ای (ANP)، (مطالعه موردی استان کردستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتخاب استراتژی بهینه توسعه گردشگری بر اساس تحلیل SWOT و روش تحلیل شبکه ای (ANP)، (مطالعه موردی استان کردستان) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب استراتژی بهینه توسعه گردشگری بر اساس تحلیل SWOT و روش تحلیل شبکه ای (ANP)، (مطالعه موردی استان کردستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتخاب استراتژی بهینه توسعه گردشگری بر اساس تحلیل SWOT و روش تحلیل شبکه ای (ANP)، (مطالعه موردی استان کردستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب استراتژی بهینه توسعه گردشگری بر اساس تحلیل SWOT و روش تحلیل شبکه ای (ANP)، (مطالعه موردی استان کردستان) :

تعداد صفحات :۳۳

چکیده مقاله:

صنعت گردشگری به ویژه گردشگری به عنوان رویکردی جدید برای توسعه ی همزیستی انسان و اجتماع، به منظور بهره وری اقتصادی، امروزه در توسعه ی مناطق جایگاه چشم گیری یافته است، که توسعه آن نیازمند شناخت و آگاهی کافی از مسایل و عوامل موثر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر منطقه است. استان کردستان یکی از استان های گردشگر پذیر در ایران است. تحقیق حاضر با هدف شناسایی عوامل داخلی (نقاط قوت و ضعف)، عوامل خارجی (فرصت ها و تهدیدها) و تدوین استراتژی توسعه گردشگری استان کردستان انجام گرفت. بدین منظور از مدل تلفیقی SWOT و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) استفاده شده است. فرآیند تحلیل شبکه ای اجازه اندازه گیری، در شرایطی که بین عوامل استراتژیک وابستگی وجود دارد را می دهد. مدل شبکه ای ارایه شده در این تحقیق به منظور تجزیه و تحلیل SWOT از چهار سطح، هدف (بهترین استراتژی) در سطح اول، عوامل SWOT و زیرمعیارهای SWOT به ترتیب در سطوح دوم و سوم و آخرین سطح از گزینه های استراتژی تشکیل شده است. جهت تعیین وزن های عوامل SWOT بر اساس روش ANP پرسشنامه ای به صورت مقایسه زوجی با مقیاس ۹ تایی طراحی و تکمیل گردید. پس از آن داده های جمع آوری شده توسط نرم افزار Super Decision مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و استراتژی های wt به عنوان بهترین استراتژی ها، جهت توسعه گردشگری منطقه مورد مطالعه تعیین گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.