عوامل موثر تر استفاده سیب زمینی کاران از منابع اطلاعاتی و کانال های ارتباطی برای مدیریت مصرف آب در صنعت کشاورزی(مطالعه موردی شهرستان سنقر، استان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر تر استفاده سیب زمینی کاران از منابع اطلاعاتی و کانال های ارتباطی برای مدیریت مصرف آب در صنعت کشاورزی(مطالعه موردی شهرستان سنقر، استان کرمانشاه) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر تر استفاده سیب زمینی کاران از منابع اطلاعاتی و کانال های ارتباطی برای مدیریت مصرف آب در صنعت کشاورزی(مطالعه موردی شهرستان سنقر، استان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر تر استفاده سیب زمینی کاران از منابع اطلاعاتی و کانال های ارتباطی برای مدیریت مصرف آب در صنعت کشاورزی(مطالعه موردی شهرستان سنقر، استان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر تر استفاده سیب زمینی کاران از منابع اطلاعاتی و کانال های ارتباطی برای مدیریت مصرف آب در صنعت کشاورزی(مطالعه موردی شهرستان سنقر، استان کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر استفاده سیب زمینی کاران از منابع اطلاعاتی و کانال های ارتباطی برای مدیریت مصرف آب در صنعت کشاورزی بود. این پژوهش از نظر ماهیت کمی و ا ز نظر هدف کاربردی است. داده ها به شیوه میدانی جمع آوری شد و روش آن توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق را کشاورزان شهرستان سنقر (استان کرمانشاه) تشکیل دادند (N=50). حجم نمونه این تحقیق با استفاده جدول مورگان، ۴۴ کشاورز سیب زمینی کار تعیین شد. ابزار مورد استفاده در این روش برای گردآوری داده ها و اطلاعات، پرسشنامه بود. برای تعیین روایی پرسشنامه از پانل متخصصان استفاده شد، که شامل متخصصان رشته های مرتعداری علوم اجتماعی بودند. به منظور برآورد پایایی پرسشنامه از آزمون ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که مقدار آلفا برای منابع و کانال های ارتباطی و اطلاعاتی ۰/۷۳ بود. نتایج نشان داد بیشتر کشاورزان (۴۳/۱۸ درصد) به میزان کم از منابع اطلاعاتی و کانال های ارتباطی استفاده می کنند. همچنین، مشخص شد که کشاورزان مورد مطالعه به ترتیب؛ برگزاری کلاس های آموزشی، رادیو، تلویزیون، مرکز جهاد کشاورزی ترجیح دادند. همچنین، نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که ۴ متغیر سن، سابقه بهره برداری، تحصیلات و درآمد؛ ۵۰ درصد از تغییرات متغیر وابسته را تبیین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.