مقاله اصلاح عملکرد و آلایندگی موتور دیزل- گاز – در بارهای جزئی با استفاده از روش های خفانش و EGR


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اصلاح عملکرد و آلایندگی موتور دیزل- گاز – در بارهای جزئی با استفاده از روش های خفانش و EGR دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اصلاح عملکرد و آلایندگی موتور دیزل- گاز – در بارهای جزئی با استفاده از روش های خفانش و EGR  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اصلاح عملکرد و آلایندگی موتور دیزل- گاز – در بارهای جزئی با استفاده از روش های خفانش و EGR،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اصلاح عملکرد و آلایندگی موتور دیزل- گاز – در بارهای جزئی با استفاده از روش های خفانش و EGR :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

تحقیقات انجام یافته بر روی موتورهای دیزل- گاز نشان می دهند که این موتورها در بارهای جزئی دارای بازده حرارتی پایین و درصدهای بالای آلاینده های خروجی به غیر از آلاینده اکسیدهای نبتروژن (NOX) می با شند که این امر ناشی از فقیر بودن مخلوط سوخت و هوا در بارهای جزئی است. با اضافه شدن EGR به هوای ورودی احتمالا" شرایط کاری در این حالت پیچیده تر می شود. برای مطالعه و تحقیق در مورد این مسئله یک کار تجربی برای تعیین عملکرد و آلاینده های خروجی موتور دیزل – گاز OM-355 به منظورکاهش آلاینده های خروجی با کمترین افت عملکرد در بارهای جزئی انجام داده شده است. لذا برای حل این مشکلات، اثرات روش های مختلف از جمله خفانش هوای ورودی و بازخورانی گازهای خروجی (EGR)سرد در بارهای جزئی در این موتور مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج تجربی بیانگر اینست که هر دو روش فوق الذکر تأثیر قابل توجهی در کاهش آلاینده های خروجیداشته و افت توان و سایر پارامترهای عملکردی در مقایسه با موتور پایه دیزلی جزئی و قابل اغماض می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.