مقاله بررسی تجربی تاثیر دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتورهای S-I


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی تاثیر دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتورهای S-I دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی تاثیر دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتورهای S-I  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی تاثیر دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتورهای S-I،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی تاثیر دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتورهای S-I :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

خودرو ها یکی از منابع مهم آلوده ساز محیط زیست به ویژه هوا محسوب می شوند اگر مقادیر آلایندگی آنها کنترل نشوند سلامتی انسان و کلیه موجودات زنده را با خطر جدی مواجه خواهند ساخت باز خورانی گازهای اگزز (EGR) یکی از روشهای متداول بوده که جهت کاهش آلاینده اکسیدهای ازت بکار می رود ولی اگر غلظت آن از یک حدمعینی تجاوز کند اثر منفی بیشتر بر روی عملکرد و سایر آلاینده های موتور خواهد داشت در این کار تحقیقاتی تجربی به منظور کاهش بیشتر آلایند NO و کم کردن اثرات منفی آن بر روی عملکرد موتور ، EGR سرد در یک موتور بنزینی خودرو با ظرفیت ۱۷۲۵cc ساخت کارخانه ایران خودرو مورد بررسی قرار گرفته است برای این منظور مدار EGR با سیستم خنک کاری و بدون آن برای موتور مزبور محاسبه ، طراحی و ساخته شد بعد از نصب مدار فوق الذکر بر روی موتور تستهای عملکردی و آلایندگی جامعی بر روی آن انجام گرفت نتایج تجربی نشان دادند که در صورت استفاده از EGR سرد ضمن کاهش بیشتر آلایندهNO ، مقدار افت توان و گشتاور موتور کمتر از حالتی است که از EGR گرم استفاده می شود. اپتیمم مقدار و دمای EGR در شرایط آزمایش و در مورد موتور مذکور به ترتیب ۸% و kو ۴۳۰ به دست آمدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.