مدیریت بازاریابی توریسم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت بازاریابی توریسم دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت بازاریابی توریسم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت بازاریابی توریسم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت بازاریابی توریسم :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مدیریت بازاریابی گردشگری باید در موضعی قرار گیرد که قدرت تعریف و شناسایی دینامیک نظام گردشگری را داشته است در جریان تحلیل گردشگری به عنوان یک فعالیت بازرگانی , درک صحیح نیازهای اساسی در زمینه کنترل تقاضا در بازارهای پیچیده نیز ضرورت دارد . همچنین بازاریابان باید جریان های محیطی و اجتماعی موثر بر نظام گردشگری را نیز به خوبی بشناسند. (لس لومسدن، ۱۳۸۰، ص ۴۳). آگاهی از دامنه و گستره گردشگری در سراسر جهان برای بازاریابان اهمیت دارد در نظر بسیاری از متخصصان , بازارهای ملی یا بومی در اولویت قرار دارند و از نظر برخی دیگر مسافرت های طولانی در سطح بین المللی , جنبه کلیدی دارد . درک حجم , ارزش و گرایش های بازار به بازاریابان امکان تحلیل صحیح محیط بازاریابی را می دهد . (همان منبع ). بنابراین بازاریابان گردشگر باید چارچوب های مفهومی ارایه شده توسط نظام های دیگر را به عنوان راهی برای افزایش مهارت های لازم در برخورد با شرایط پیچیده و مهم و یا ایجاد بازار گردشگری مد نظر قرار دهند .(همان منبع). این فرایند با درک صحیح نیروهای گرداننده نظام جهانگردی و جریان های گردشگری آغاز می شود . جریان هایی که در حال حاضر در مقیاس جهانی و منطقه ای مطرح است. (همان منبع).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.