کاربرد آینده پژوهی در نوآوری استراتژیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد آینده پژوهی در نوآوری استراتژیک دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد آینده پژوهی در نوآوری استراتژیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد آینده پژوهی در نوآوری استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد آینده پژوهی در نوآوری استراتژیک :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

افکار و نظرهای جدید، مانند روحی در کالبد سازمان دمیده می شود و آن را از نیستی، نجات می دهد . برای آنکه بتوان در دنیای متلاطم و متغیر امروز به حیات ادامه داد باید به نوآوری و خلاقیت روی آورد و ضمن شناخت تغییرات و تحولات محیط برای رویارویی با آنها، پاسخ های بدیع و تازه تدارک دید و همراه تاثیرپذیری از این تحولات بر آنها تاثیر نهاد و بدانها شکل دلخواه را داد. همه سازمانها برای ماندگاری نیازمند اندیشه های نو و نظرهای بدیع و تازه اند. نوآوری استراتژیک به مفهوم رقابت در صنعت موجود به روشی کاملا متفاوت است که ارزش های مشتری را مجددا تعریف و ارتقا می بخشد. بر خلاف نوآوری سنتی این روش متفاوت رقابت فقط شامل نوآوری محصول نیست. چنین نوآوری ممکن است با مفهوم محصول، تولید یا بازاریابی محصولات و خدمات مربوطه مرتبط باشد. آنچه مهم است حیات سازمانها در شرایط متغیر امروز مستلزم استفاده از نوآوری نوین می باشد که این موضوع باید با در نظر گرفتن آینده همراه باشد. آینده پژوهی شامل تلاشی نظام مند برای بررسی و خلق آینده ی درازمدت علم، فناوری، اقتصاد، محیط و جامعه به منظور شناسایی فناوری های عام نوظهور، حوزه های پرمنفعت اقتصادی و سایر حوزه های زیربنایی راهبردی است که به احتمال فراوان ، بیشترین منافع اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را خواهند داشت. آینده نگاری نوعی مدیریت و مهندسی جامع آینده و ایجاد فرصت برای ساختن آینده ی مطلوب است. این مقاله به بررسی کاربرد آینده پژوهی در نوآوری و خلاقیت سازمان می پردازد و نتیجه خواهیم یافت که سازمان ها در جهت بقا خود عامل آینده پژوهی را در خلق نوآوری و خلاقیت باید مدنظر داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.