عوامل تقویت کننده موقعیت رقابتی در شرکت های کوچک و متوسط استان مازندران (مطالعه موردی :شرکت های لبنی آمل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل تقویت کننده موقعیت رقابتی در شرکت های کوچک و متوسط استان مازندران (مطالعه موردی :شرکت های لبنی آمل) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل تقویت کننده موقعیت رقابتی در شرکت های کوچک و متوسط استان مازندران (مطالعه موردی :شرکت های لبنی آمل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل تقویت کننده موقعیت رقابتی در شرکت های کوچک و متوسط استان مازندران (مطالعه موردی :شرکت های لبنی آمل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل تقویت کننده موقعیت رقابتی در شرکت های کوچک و متوسط استان مازندران (مطالعه موردی :شرکت های لبنی آمل) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این پژوهش بررسی عوامل تقویت کننده موقعیت رقابتی در شرکت های لبنی آمل بر اساس مدل سازمان توسعه تجارت ملل ( آنکتاد ) مورد بررسی قرار گرفته است. این مدل مشخص می کند عواملی چون قیمت، کیفیت ، سهم بازار ، دانش مدیریت ، دانش بازاریابی ، نام تجاری ، دانش فنی ، منابع مالی ، ظرفیت خالی ، مزیت های توزیع تا چه اندازه می تواند در تقویت موقعیت رقابتی در یک سازمان موثر باشد. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از حیث روش پیمایشی است که مهمترین ابزار در این گونه تحقیقات استفاده از پرسشنامه است که در این تحقیق نیز از این ابزار استفاده شده است. برای این منظور یک نمونه ۱۰۸ نفری از مدیران ارشد،میانی و عملیاتی، سازمان برای پاسخگویی انتخاب شدند. پس از جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آنها مشخص شد عواملی چون کیفیت، منابع مالی، بازاریابی و قیمت به ترتیب مهمترین عوامل تقویت کننده موقعیت رقابتی را تشکیل می دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.