توسعه استراتژی مبتنی بر ماتریس های SWOT و QSPM ( مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه استراتژی مبتنی بر ماتریس های SWOT و QSPM ( مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه استراتژی مبتنی بر ماتریس های SWOT و QSPM ( مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه استراتژی مبتنی بر ماتریس های SWOT و QSPM ( مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه استراتژی مبتنی بر ماتریس های SWOT و QSPM ( مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

اهمیت برنامه ریزی استراتژیک در راستای شناسایی ارزش ها، چشم انداز و اهداف سازمانی، ما را بر آن داشت تا پژوهش حاضر را به منظور تدوین و توسعه استراتژی در شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور انجام دهیم. در این راستا، تحقیق حاضر می کوشد تا با تکیه بر نظر ۲۳ نفر از مدیران و صاحب نظران شرکت فرودگاه ها، ابتدا یه شناسایی عوامل داخلی و خارجی موثر بر فرایند برنامه ریزی استراتژیک پرداخته و سپس بهترین استراتژی های ممکن را توسعه بخشد. روش جمع آوری داده های اولیه، مصاحبه های عمیق و در پی آن پرسشنامه دلفی می باشد که به موازات مطالعات کتابخانه ای صورت پذیرفته است. عوامل خارجی ( فرصت ها و تهدیدهای محیطی) و عوامل داخلی (قوت ها و ضعف ها) در قالب ۳۶ عامل، توسط ماتریس SWOT تحلیل گردیدند. نتیجه تحلیل ماتریس مذکور، سازمان را در ناحیه استراتژیک تدافعی ( WT ) قرار داد که ماتریس SPACE نیز این وضعیت را تایید نمود. بررسی آن ناحیه به انضمام برخی استراتژی های تهاجمی به استناد قابلیت های سازمان، منجر به پیشنهاد ۶ استراتژی گردید. استراتژی های تدوین یافته جهت تعیین جذابیت آنها وارد ماتریس برنامه ریزی کمی ( QSPM ) شدند. در نهایت این ۶ استراتژی به ترتیب زیر اولویت بندی گردیدند: ۱) ایجاد سیستم جامع مدیریت فرودگاهی و ساماندهی ذینفعان داخلی و خارجی و حذف مراکز متعدد تصمیم گیری. ۲) توسعه زیر ساخت ها برای به حداکثر رساندن درآمد پروازهای عبوری. ۳) توسعه فرودگاه های بزرگ و توسعه دانشگاه های هواپیمایی جهت ارتقاء سطح کیفی نیروهای متخصص. ۴) توجه به نیاز کارکنان و ارتقای شغلی و ایجاد مدیریت دانش جهت افزایش دانش تخصصی. ۵) تغییر ساختار شرکت و حرکت به سوی کوچک شدن. ۶) تاسیس ایرلاین وابسته به شرکت فرودگاه ها جهت وصول مطالبات از طریق دریافت خدمات از سایر ایرلاین ها.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.