تعیین استراتژی بازاریابی گردشگری بر مبنای ارزیابی عوامل تاثیرگذار داخلی و خارجی با استفاده از ماتریس جنرال الکتریک GE ( مطالعه موردی: استان همدان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین استراتژی بازاریابی گردشگری بر مبنای ارزیابی عوامل تاثیرگذار داخلی و خارجی با استفاده از ماتریس جنرال الکتریک GE ( مطالعه موردی: استان همدان ) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین استراتژی بازاریابی گردشگری بر مبنای ارزیابی عوامل تاثیرگذار داخلی و خارجی با استفاده از ماتریس جنرال الکتریک GE ( مطالعه موردی: استان همدان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین استراتژی بازاریابی گردشگری بر مبنای ارزیابی عوامل تاثیرگذار داخلی و خارجی با استفاده از ماتریس جنرال الکتریک GE ( مطالعه موردی: استان همدان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین استراتژی بازاریابی گردشگری بر مبنای ارزیابی عوامل تاثیرگذار داخلی و خارجی با استفاده از ماتریس جنرال الکتریک GE ( مطالعه موردی: استان همدان ) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

به منظور بررسی وضعیت اقتصادی صنعت گردشگری استان همدان با استفاده از روش جنرال الکتریک (GE) ابتدا عوامل داخلی و عوامل خارجی تاثیرگذار بر صنعت گردشگری استان مورد مطالعه طی یک سری پرسش نامه و روش دلفی مشخص شده است، (شایان ذکر است روش تحقیق در این پروژه میدانی بوده و از دسته ابزارهای جمع آوری اطلاعات در آن می توا ن به روش پرسشنامه و مصاحبه اشاره کرد.). در این پژوهش پس از بررسی و شناسایی عوامل متعدد تاثیرگذار در صنعت گردشگری استان همدان و موقعیت یابی در ماتریس جنرال الکتریک (GE) به نتیجه ای جالب و ظریف رسیده ایم. ما حصل این تحقیق با محاسبات دقیق بیان می دارد با این وجود که صنعت گردشگری استان همدان اخیرا مورد توجه قرار گرفته است، استراتژی بازاریابی گردشگری اخذ شده استان همدان به روش مذکور، استراتژی های سرمایه گذاری انتخابی و بهینه سازی می باشد و این سوء مدیریت کلان و ضعف کارشناسانه مسیولان ذیربط است که با وجود تمامی ریشه های فرهنگی، تاریخی و پتانسیل های گردشگری موجود در این منطقه و همچنین برگزیده شدن مرکز استان ( شهر همدان ) به عنوان منطقه مدل گردشگری ( پایلوت) از سوی سازمان جهانی گردشگری ( روزنامه اعتماد، ۱۳۸۴:۴ )، این استان هنوز نتوانسته جایگاه مناسب خود را در بازار گردشگری کشور پیدا کند. امید است در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی مدبرانه و جذب سرمایه و مهم تر از همه به کارگیری متخصصین و نخبگان علم گردشگری، شاهد ارتقا چشمگیر جایگاه استان همدان در زمینه گردشگری و تبدیل آن به یکی از قطب های اصلی گردشگری ایران باشیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.