تدوین برنامه استراتژیک جهت بهبود کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی ( مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین برنامه استراتژیک جهت بهبود کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی ( مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین برنامه استراتژیک جهت بهبود کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی ( مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین برنامه استراتژیک جهت بهبود کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی ( مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین برنامه استراتژیک جهت بهبود کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی ( مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

شرایط امروز جهان، شرایطی است بسیار متغیر و پر رقابت و برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک راهی است برای کمک به سازمان ها و جوامع برای روبرو شدن با تغییرات سریع ، و مدلی است برای شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان و استفاده بهینه از فرصت ها و موقعیت ها و تسلط بر ضعف ها و تهدید ها به منظور نیل به اهداف کلان سازمان. از این رو دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد پویا در عرصه آموزش و پژوهش که همواره به دنبال تحول و توسعه مستمر در راستای گسترش عله و فناوری کشور می باشد ، تدوین برنامه های راهبردی با بهره گیری از برنامه ری ی استرتژیک را در سرلوحه وظایف و فعالیت های خود قرار داده است . فرایند مدیریت استراتژیک شامل سه بخش اصلی تدوین، اجرا و ارزیابی استراتژی می باشد لذا در این مقاله به تدوین برنامه استراتژیک جهت بهبود کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در حوزه های ریاست و معاونت آموزشی دانشگاه بر طبق چارچوب جامع تدوین استراتژی در دوره زمانی ۱۳۹۳-۱۳۸۸ پرداخته شده است. برطبق این چارچوب جامع ، ابتدا ماموریت دانشگاه تعیین شده است. سپس با استفاده از ماتریس ارزیابی عوامل داخلی ( IFE ) و ماتریس ارزیابی عوامل خارجی ( EFE ) اطلاعات اصلی مورد نیاز برای تدوین استراتژی ها مشخص، و جهت تطبیق و مقایسه عوامل ، از ماتریس سوات ( SWOT ) و ماتریس داخلی و خارجی ( IE ) استفاده شده است . در نهایت با استفاده از ماتریس برنامه ری ی استراتژی کمی ( QSPM ) جذابیت نسبی انواع استراتژی ها مشخص و بدین گونه برای انتخاب استراتژی های خاص یک مبنای عینی ارایه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.